Το πρωτότυπο Audi TT Ultra Quattro δημιουργήθηκε για να εντυπωσιάσει στο φεστιβάλ του Worthersee με λιγότερο βάρος, που του επιτρέπει να τρέξει γρηγορότερα.

Το μοντέλο βασίστηκε στο ΤΤ S, αλλά έγιναν αρκετές αλλαγές, ώστε και να ελαφρύνει σημαντικά, κατά 300 κιλά περίπου, αλλά και να αυξήσει την ταχύτητά του.

Χρησιμοποιήθηκε ο 2λιτρος κινητήρας TFSI που παράγει 310 ίππους με ροπή 400 Nm. Σε συνδυασμό με τα υλικά που φόρεσε για τη συγκεκριμένη περίσταση, μειώθηκε το βάρος του στα 1.111 κιλά και έγινε ταχύτερο κατά 1,3 δλ. επιταχύνοντας από 0-100χλμ/ώρα σε 4,2 δλ.

Βεβαίως για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, χρειάστηκε να αντικατασταθούν από το μοντέλο παραγωγής, πολλά μέρη του αμαξώματος, όπως το καπό, η οροφή, η πτέρυγα, οι δεύτερες κολώνες και το τούνελ μετάδοσης, με νέα κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Στα ίδια πλαίσια, οι αλλαγές συνεχίστηκαν στο πάτωμα που χρησιμοποιήθηκε μαγνήσιο, στοιχείο το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί επίσης ως ενισχυτικό διαφόρων ενώσεων.

Επιπλέον, η βάση της θηριώδους και ενεργής αεροτομής, που θυμίζει αγωνιστικό, κατασκευάστηκε από αλουμίνιο ειδικής επεξεργασίας.

Παράλληλα στο εσωτερικό έχουν τοποθετηθεί τα bucket καθίσματα του R8-GT, των οποίων ο σκελετός αποτελείται από fiberglass εξοικονομώντας περίπου 22 κιλά.

Ενδεικτικό είναι ότι η μπαταρία εκκίνησης είναι ιόντων λιθίου και βρίσκεται στο εσωτερικό, κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Είναι πολύ μικρότερη από ό,τι μια μπαταρία μολύβδου και ζυγίζει μόλις τέσσερα κιλά.

Πηγή: autotriti.gr