Το νέο Peugeot Partner, είναι ένα μικρό Van με σύγχρονη σχεδίαση που μπορεί να αγοράσει ο όποιος επαγγελματίας στην τιμή των 14.518€ προ ΦΠΑ (ο ΦΠΑ είναι 3.081€) για περιορισμένο –όμως- αριθμό αυτοκινήτων.
Το συγκεκριμένο μοντέλο κέρδισε τον ευρωπαϊκό τίτλο του «International Van of the Year 2019» και βρίσκεται πάντα στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων της κατηγορίας του.
Προσφέρεται σε δύο μήκη αμαξώματος (4,40 και 4,75 μ.) και ευρύ φάσμα εξοπλισμών που έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν τη ζωή των χρηστών του. Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του αμαξώματος και τον μικρό κύκλο στροφής, στο νέο Partner κάθονται άνετα έως και 3 άτομα, ενώ χωράνε αντικείμενα όγκου έως 4,4m3 (ανάλογα με την έκδοση).
Παράλληλα, το Partner εφοδιάζεται με το i-Cockpit, την εργονομική και τεχνολογική καινοτομία της μάρκας, προσφέροντας μια ξεχωριστή οδηγική εμπειρία στον οδηγό.
Επιπλέον, κάθε επαγγελματίας θα είναι σε θέση να δημιουργήσει τη δική του, εξατομικευμένη διαμόρφωση που θα του επιτρέπει να λειτουργεί με τη μέγιστη δυνατή άνεση και αποτελεσματικότητα
Το νέο Partner προορίζεται κυρίως για επαγγελματίες που χρειάζονται χώρο φόρτωσης από 3,3 έως 4,4 κυβικά μέτρα και ωφέλιμο φορτίο από 650 έως 1.000 κιλά. Ο χώρος φόρτωσης έχει μήκος από 1.817 – 2.167 χλστ (ή 3.090 – 3.440 χλστ με την αναδίπλωση του πολυχρηστικού καθίσματος του συνοδηγού). Αντίστοιχα, το μέγιστο πλάτος του χώρου φόρτωσης είναι 1.630 χλστ (1.230 χλστ μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών), διευκολύνοντας την φόρτωση 2 παλετών, ενώ το ωφέλιμο ύψος είναι μεταξύ 1.236 – 1.243 χλστ, ανάλογα με την έκδοση του αμαξώματος. Επίσης, όλες οι εκδόσεις διαθέτουν χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, ώστε να εξασφαλίζεται η ευκολία στη φορτοεκφόρτωση βαρέων αντικειμένων.
Τέλος, επειδή το κόστος χρήσης διαμορφώνεται κυρίως από το κόστος των καυσίμων, το νέο Partner, είναι ιδιαίτερα οικονομικό. Συγκεκριμένα, ο πετρελαιοκινητήρας των 1.6 κ.εκ. με 100 ίππους και 254 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., εμφανίζει μέση κατανάλωση από 4,3 λτ./100χλμ και εκπομπές CO2 από 111γρ/χλμ, γεγονός που -εκτός των άλλων- επιτρέπει και την ελεύθερη πρόσβαση στον Πράσινο Δακτύλιο.
Νίκος Τσάδαρης