Ό,τι συνέβη με τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες της έκδοσης παραγωγής του supercar της McLaren, επαναλήφθηκε και στην επίσημη παρουσίασή της: πανικός!

Η επίσημη πρώτη της P1 έλαβε χώρα στο Σαλόνι της Γενεύης, ενώ οι αριθμοί που την συνοδεύουν, προκαλούν ίλιγγο.

Ο Twin-Turbo V8 κινητήρας χωρητικότητας 3,8 lt, εδράζεται στο κέντρο και συνεργάζεται αρμονικά με έναν άκρως αποδοτικό ηλεκτροκινητήρα, εξασφαλίζοντας συνδυαστικά ισχύ 916 ίππων και 917 Nm ροπής!

Επιπροσθέτως, τη συνοδεύουν συστήματα όπως το IPAS (Instant Power Assist System) και το DRS (Drag Reduction System) το οποίο προέρχεται από τη Formula 1 και με το πάτημα ενός κουμπιού κινεί την πίσω αεροτομή, μειώνοντας τις αντιστάσεις και αυξάνοντας την ίδια στιγμή την τελική ταχύτητα.

Οι εκπομπές ρύπων υπολογίζονται κάτω από τα 200 γρ./ χλμ., ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι είναι μηδενικές με τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα (μέχρι 10 και πλέον χιλιόμετρα), ο οποίος μόνος του αποδίδει 179 ίππους και 265 Nm ροπής.

Παράλληλα υπάρχει σωστή κατανομή της ισχύς που παράγεται, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας όταν το απαιτούν οι συνθήκες οδήγησης, αποθηκεύει ενέργεια στη μόλις 96 κιλών μπαταρία με την οποία εφοδιάζεται η P1.

Πηγή: autotriti.gr