To Ypsilon πρωταγωνιστεί στο περίπτερο της Lancia στην έκθεση της Γενεύης με τρεις νέες ειδικές εκδόσεις.

Η πρώτη είναι το Ypsilon S Momodesign, μια έκδοση που συνδυάζει το ιταλικό στυλ με σπορ χαρακτήρα, δίνοντας έμφαση στην αντίθεση των χρωμάτων, προσοχή στη λεπτομέρεια και σπορ κομψότητα στο εσωτερικό.

Όπως σε κάθε Ypsilon, έτσι και στο S Momodesign η δυνατότητα προσωποποίησης είναι μεγάλη, αφού υπάρχουν 5 εξωτερικές διχρωμίες αμαξώματος.

Η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με τους κινητήρες 1.2 Fire EVO II 69hp, 1.2 Fire EVO II LPG, 0.9 TwinAir 85 PS και με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πετρελαίου 1.3 Multijet II. Τέλος, διαθέτει στο στάνταρτ εξοπλισμό του ESP και μαύρες ζάντες 15’’ αλουμινίου Momodesign.

Επόμενη ειδική έκδοση είναι το Ypsilon Elefantino. Εναλλακτική της σημερινής έκδοσης Silver, απευθύνεται σε νεαρό κυρίως κοινό, γεγονός που φανερώνει τόσο το εξωτερικό του χρώμα όσο και το μοντέρνο εσωτερικό του.

Διατίθεται με όλη την γκάμα κινητήρων του Ypsilon, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Το ελεφαντάκι ως σήμα αυτής της έκδοσης είναι άρρηκτα δεμένο με την Lancia, καθώς χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από τον γιο του ιδρυτή της Lancia, Gianni Lancia το 1953 και στη συνέχεια από το 1997 έως το 2003, με περισσότερες από 320.000 πωλήσεις και διείσδυση 45% στις συνολικές πωλήσεις του Ypsilon.

Τέλος, το παρών στη Γενεύη δίνει το Ypsilon Ecochic CNG: H οικολογική γκάμα του πεντάθυρου Lancia Ypsilon εμπλουτίζεται περαιτέρω με τη νέα έκδοση 0.9 TwinAir Ecochic διπλού καυσίμου (μεθανίου – βενζίνης).

Ο νέος κινητήρας εκπέμπει μόλις 86 g CO2 /km και έχει μεικτή κατανάλωση 3,1 kg/100km όταν λειτουργεί με μεθάνιο. Σημειωτέον πως χρειάζονται λιγότερα από 12 ευρώ για το γέμισμα ενός ρεζερβουάρ μεθανίου (τιμή Ιταλίας).

Η συνολική αυτονομία χρησιμοποιώντας και τα δύο ρεζερβουάρ, μεθανίου και βενζίνης, είναι μεγαλύτερη από 1.300 Km (υπολογίζοντας την κατανάλωση σε κύκλο εκτός πόλης).

Πηγή: gocar.gr