Πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της Williams, το οποίο είχε μια «παρατυπία», όπως ισχυρίζονται οι αντίπαλες ομάδες, στο σημείο της εξάτμισης.
Η ομοσπονδία στην προσπάθειά της να μειώσει την επίδραση που έχουν τα καυσαέρια στην αεροδυναμική του πίσω τμήματος σε ένα μονοθέσιο απαγόρευσε τη δημιουργία «τούνελ» που μπορεί να βοηθήσει στην κατεύθυνση των καυσαερίων.
Όπως και η Caterham έτσι και η Williams έκανε μια μικρή γέφυρα (στη φωτογραφία φαίνονται οι 3 βίδες και η μικρή γέφυρα) που ενώνει την σωλήνα η οποία έχει μορφή U.
Όλες οι ομάδες είπαν ότι κάτι τέτοιο δεν επιτρέπεται, ενώ η FIA συνέστησε στη Williams να αλλάξει το σχεδιασμό πριν από τον πρώτο αγώνα. Το περίεργο στην υπόθεση είναι το γιατί η ομάδα επιμένει τόσο πολύ στην «παράνομη» λύση.
Εμείς θα πούμε ότι θέλει να τραβήξει πολύ την προσοχή στο σημείο αυτό, απομακρύνοντας τα βλέμματα από άλλο σημείο του μονοθεσίου, όπως για παράδειγμα τα… εμπρός μπουλόνια.
Η Williams χρησιμοποιεί μπουλόνια των οποίων ο σχεδιασμός που είχε ξεκινήσει πέρσι η Red Bull Racing είχε χαρακτηριστεί παράνομος. Ίσως βρήκαν το σωστό τρόπο ή είναι και εκεί σε μια γκρι ζώνη;
Πηγή: gocar.gr