Παρά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, το traction control, anti wheelie και όλα τα σχετικά, η πλαγιολίσθηση εξακολουθεί να αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της οδήγησης σε αυτό το επίπεδο των οδηγών. Ο χρόνος κερδίζεται όσο πιο αργά πατήσει ο οδηγός τα φρένα και όσο πιο νωρίς ανοίξει το γκάζι μέσα στη στροφή. Το «πρόωρο» αυτό άνοιγμα ξεκινά μεν την επιτάχυνση της μοτοσυκλέτας νωρίτερα, με λίγο παραπάνω όμως ο οδηγός στέλνει το πίσω μέρος να γλιστρήσει προς την εξωτερική της στροφής, αλλάζοντας την κατεύθυνση της μοτοσυκλέτας που «βλέπει» έτσι την έξοδο προς την ευθεία νωρίτερα. Η υπερβολή σε αυτό το άνοιγμα του γκαζιού προκαλεί το χάισάιντ που η εξέλιξή του αποτελεί τη χειρότερη μορφή πτώσης. Αυτό είναι και το φαινόμενο που καλούνται να ανακόψουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και όχι τις θεαματικές πλαγιολισθήσεις. Ας δούμε μερικές από αυτές τις απολαυστικές εικόνες του 2012 και στο τέλος, video από προηγούμενες χρονιές 1 Pedrosa slides, Sepang MotoGP tests, 31st Jan-2nd Feb 2012 2 Yonny Hernandez, Sliding, Jerez MotoGP Test March 2012 3 Pedrosa and Stoner, Portuguese MotoGP 2012 4 Stoner slide, Catalunya MotoGP 2012 5 Hayden slides, Rossi behind, Catalunya MotoGP 2012 6 Spies slides, Catalunya MotoGP 2012 7 Stoner slides, Catalunya MotoGP 2012 8 Crutchlow slide in the wet, MotoGP, German MotoGP 2012 9 Lorenzo slide in the wet, MotoGP, German MotoGP 2012 10 Crutchlow, Sliding, Aragon MotoGP 2012 11 Pedrosa sliding, Malaysian MotoGP 2012 12 Bradl sliding, Malaysian MotoGP 2012 13 Spies, Malaysian MotoGP 2012 14 Hayden slides behind Dovizioso, Australian MotoGP 2012 15 Bautista slide, Valencia MotoGP 2012