Η μάρκα Cupra (θυγατρική της Seat) συνεχίζει να δημιουργεί τον δικό της δρόμο από τη στιγμή που γεννήθηκε το Φεβρουάριο του 2018. Η νέα μάρκα, με την ξεχωριστή ταυτότητα, που δημιουργήθηκε για να δελεάσει τους απαιτητικούς λάτρεις του αυτοκινήτου, προχωρά με εντατικούς ρυθμούς την αναπτυξιακή της πορεία.
Στη λογική αυτή, ο Executive Vice-president Sales and Marketing της Seat, Wayne Griffiths, αναλαμβάνει επίσης και τα καθήκοντα του Διευθύνοντος Συμβούλου της Cupra. Ο Griffiths θα καθοδηγήσει την ομάδα ανθρώπων που εργάζονται πάνω στη μοναδικότητα, τη φινέτσα και τις κορυφαίες επιδόσεις της νέας μάρκας, προκειμένου να κατακτήσουν το κοινό που αναζητά ξεχωριστά αυτοκίνητα για μοναδικούς ανθρώπους.
Υπό την καθοδήγηση του Προέδρου της Seat, Luca de Meo, τα άλλα τέσσερα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Cupra είναι ο Seat Vice-president Finance, Holger Kintscher, ο Seat Vice-president R&D, Dr. Matthias Rabe, ο Seat Vice-president Legal Services and Good Governance, Luis Comas και ο Seat Vice-president Sales and Marketing, Wayne Griffiths.
Ο Wayne Griffiths τόνισε ότι «η Cupra είναι συνώνυμο της φινέτσας και της μοναδικότητας. Είναι μια μάρκα που δημιουργήθηκε από λάτρεις των αυτοκινήτων και όσους αισθάνονται πάθος για τη σχεδίαση, την αγωνιστικότητα και τις κορυφαίες επιδόσεις. Η Cupra ξεπερνά όλες τις προσδοκίες μας και θέλουμε να συνεχίσουμε την εδραίωση αυτής της νέας μάρκας, κατακτώντας και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις αυτοκινήτων. Τώρα είναι η ώρα να πατήσουμε το γκάζι».
Η νέα μάρκα μέσα σε μικρό διάστημα είχε θετικά αποτελέσματα, καθώς οι πωλήσεις το 2018 σημείωσαν αύξηση κατά 40% και έφτασαν τα 14.400 οχήματα.
Πρόσφατα η μάρκα παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο, το Cupra Ateca, το οποίο δημιουργήθηκε από παθιασμένους μηχανικούς και σχεδιαστές και αναπτύχθηκε από εκείνους που εκτιμούν την ποιότητα και τις κορυφαίες επιδόσεις. Πρόκειται για ένα ισχυρό, εμβληματικό, σπορ SUV, μοναδικό στην κατηγορία του, που ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες των πελατών.
Η Cupra πρόκειται να γίνει μια ξεχωριστή οργάνωση η οποία θα ενισχυθεί επενδύοντας στο positioning της μάρκας και την πρόσληψη προσωπικού. Επιπλέον, η μάρκα διαθέτει το δικό της δίκτυο εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων και σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω τη γκάμα των προϊόντων του.