Μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς υβριδικών οχημάτων που φορτίζονται και από παροχή κοινού δικτύου ηλεκτροδότησης (Plug-In), στο Σαλόνι του Παρισιού, ως μέρος της στρατηγικής για τα ηλεκτροδοτούμενα οχήματα, η Peugeot ανακοίνωσε τη δημιουργία μίας νέα γκάμας ηλεκτροδοτούμενων, sport οχημάτων από το 2020.
H γαλλική φίρμα θα συγκεντρώσει τις πηγές της στην ανάπτυξη τέτοιων οχημάτων και συνεπώς, αποφάσισε να αποσυρθεί από πρωτάθλημα WRX στο τέλος του 2018, αφού η εξέλιξη του τελευταίου σε ηλεκτροδότηση είναι αμφίβολη.
Η γαλλική φίρμα προσεγγίζει την ενεργειακή μετάβαση με στρατηγική. Το νέο 3008 Hybrid4 και το νέο σεντάν 508 και 508 SW Hybrid, τα οποία παρουσιάστηκαν στο Παρίσι, ενσωματώνουν τον μετασχηματισμό της μάρκας και την αξιοσημείωτη επιτάχυνση όλων των μοντέλων προς την ηλεκτροδότηση από το 2019. Όμως, πιστή στο DNA της, η γαλλική εταιρία συνεχίζει την επιθετική της πολιτική και επιλέγει να προσφέρει στους πελάτες της μία γκάμα ηλεκτροδοτούμενων sport αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων και χαμηλών εκπομπών ρύπων.
Αυτές οι sport, ηλεκτρικές εκδόσεις θα δημιουργηθούν σε συνεργασία με τις αγωνιστικές ομάδες της μάρκας και θα συμβάλουν στον στόχο του περιορισμού των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, κατ’ αντιστοιχία με τις οδηγίες των Ευρωπαϊκών Ιδρυμάτων που είναι υπεύθυνα για την αυτοκινητοβιομηχανία.
Η γαλλική φίρμα έχει αποφασίσει να επικεντρωθεί στην κατασκευή τέτοιων νέων οχημάτων, σε ένα πλαίσιο, στο οποίο η αβεβαιότητα που περιβάλλει την εξέλιξη του πρωταθλήματος WRX με θερμικούς κινητήρες προς ένα ηλεκτρικό μέλλον μέχρι το 2021 είναι πραγματικότητα.
Νίκος Τσάδαρης