Σαν να έρχεται για να διηγηθεί την ιστορία της θρυλικής γερμανικής φίρμας ταυτισμένης με τα sport αυτοκίνητα, το Porsche Tribute Bike απέκτησε σχήμα και μορφή χάρη σε δύο ενθουσιώδεις σχεδιαστές που είναι στενά συνδεδεμένοι με την μάρκα.
Η μοτοσυκλέτα βγήκε από την Custom Wolf, και εκπέμπει την άγρια σπορ διάθεση σε συνδυασμό την μοναδικότητα που χαρακτηρίζουν τα οχήματα της Porsche.
Η εταιρεία έχει έντονη εμπλοκή με την βελτίωση και τις μετατροπές σε street fighter αυτοκίνητα. Πέρασε από ατελείωτα σκίτσα, σχέδια και ιδέες, στην προσπάθειά της να ταιριάξει και να βρει μια ισορροπία μεταξύ μιας μοτοσυκλέτας custom και ισχυρών δόσεων αθλητικού πνεύματος –έστω και αν αυτές δείχνουν ότι προέρχονται από χρήση αναβολικών.
Τελικά έφτασαν στο ποθητό αποτέλεσμα που οφείλουμε να πούμε ότι είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Σχέδια είχαν ‘διαρρεύσει’ και από τις πρώιμες εκδοχές της μοτοσυκλέτας, ωστόσο αισθητές είναι οι διαφορές του τελικού σχεδίου.
Το πλαίσιο έχει βελτιωθεί, η κεντρική δοκός αλλάχτηκε, το κενό μεταξύ του πλαισίου και του πίσω τροχού μειώθηκε με τη χρήση μεταλλικού φύλλου που το κάλυψε. Όλες οι αποστάσεις έχουν σταθμιστεί με κριτήριο την αισθητική αρμονία, ενώ το ρεζερβουάρ σχεδιάστηκε για μία ακόμη φορά στο τελικό στάδιο.
Στη θέση του κινητήρα της Porsche Tribute Bike βρίσκεται ένας V2 με 113 κυβικές ίντσες (1851cc) της S&S που δεν διεκδικεί δάφνες τεχνολογίας ή νεωτερισμών, ωστόσο με τον όγκο του και σε κόκκινο χρώμα ενισχύει την εικόνα της μοτοσυκλέτας.
Με ανοδιωμένες βίδες σε χρυσό χρώμα, καρμπυρατέρ επίσης της S&S και τελικά εξατμίσεων από την LA Chopper, η μοτοσυκλέτα φωνάζει ότι είναι made in the USA παρά made by Porsche. Μέχρι και το κιβώτιο ταχυτήτων προέρχεται αυτούσιο από την Harley Davidson που υποδέχεται την κίνηση μέσω ενός ιμάντα της BDL.
Θηριώδεις είναι οι τροχοί με διαστάσεις 4.00 x 18 εμπρός και 10.00 x 18 πίσω (ενδεικτικά οι superbike των 200 ίππων φοράνε 6.00 έως 6.25 το πολύ) και φυσικά ανάλογου μεγέθους είναι και το ελαστικό πίσω: 280 -45 / 18
Το ευμέγεθες πιρούνι έχει δεχτεί ειδική μετατροπή ώστε να δέχεται τα πανίσχυρα φρένα που προέρχονται από Kawasaki ZX10R.
Η σέλα έχει κατασκευαστεί εντός του οίκου διαχωρίζοντας οπτικά και το ρεζερβουάρ από το πίσω φτερό. Την βαφή επιμελήθηκε ο Marcus Pfeil, που κατέληξε στην ακριβή απόχρωση μετά από ενδελεχή μελέτη του φωτογραφικού άλμπουμ που του διέθεσε ο ίδιος ο Marc Porsche.
Η υπογραφή της Porsche και το λογότυπο τοποθετήθηκαν διακριτικά –μεταξύ άλλων – στην μοτοσυκλέτα. Δηλώνουν έτσι τη σύνδεση με το γερμανικό εργοστάσιο κατά την περιφορά της μοτοσυκλέτας ανά τις εκθέσεις και τα show όπου και περνά τον περισσότερο χρόνο της…