Ήταν το σημαντικότερο Σαββατοκύριακο του Rossi στην Ducati, αφού θα βαρύνει ιδιαίτερα στην απόφασή του σχετικά με την παραμονή του στη μάρκα της Μπολόνια ή όχι.
Συναντήθηκε με το CEO της Ducati, τον πολύ Gabriele del Torchio που έλαβε πρόσφατα ψήφο εμπιστοσύνης από την Audi αφού όχι μόνον διατήρησε την εξουσία του στην κατακόκκινη φίρμα αλλά τη διπλασίασε, αφού του ανατέθηκε η διεύθυνση και της Lamborghini.
Μαζί έχουν να συζητήσουν κάποιες «λεπτομέρειες» για το 2013. Σύμφωνα με πληροφορίες, μία από αυτές είναι το ύψος της αμοιβής του. Λέγεται ότι η Ducati του προσφέρει 17 εκατομμύρια για να μείνει μαζί τους. 17 εκατομμύρια ανά σεζόν!
Δεν ξέρω πώς δικαιολογούνται αυτά τα χρήματα, από μία εταιρεία που δεν μπορεί να παραδώσει έγκαιρα ανταλλακτικά στο Νο1 αναβάτη της.
Όπως δήλωσε πρόσφατα ο Rossi τα χρήματα θα παίξουν τον τελευταίο ρόλο στην απόφασή του, και εξάλλου η αμοιβή αυτή αποτελεί λιγότερο από το 50% των ετήσιων εισοδημάτων του.
Αυτά που θα μετρήσουν είναι το τι θα γίνει στη Ducati Corse, πώς θα επηρεάσει τη λειτουργία της η θέληση της Audi και…. το σημαντικότερο, αν θα μπορέσουν να τον πείσουν ότι η Ducati μπορεί να αλλάξει ρότα και να κάνει τη Desmosedici ανταγωνιστική όπως θέλει ο Valentino.
Αν πειστεί ο Ιταλός για αλματώδη βελτίωση της λειτουργίας της Ducati, μπορεί να μείνει, η προοπτική της δόξας είναι δυνατό ερεθιστικό. Όμως μέχρι τώρα οι οιωνοί δεν είναι ευνοϊκοί. Κι από την άλλη, εγκαταλείποντας την Ducati διακινδυνεύει τη φήμη του «γιατρού» του αναβάτη που μπορεί να επανεφεύρει μια μοτοσυκλέτα και να την κάνει από χελώνα, λαγό.
Αν φύγει, είναι πιθανό αλλά όχι και δίκαιο, ότι η Ιστορία θα γράψει για το ρίψασπι Rossi όχι για την προβληματική Ducati και την προβληματική νοοτροπία της. Όχι, το βιβλίο θα γράψει ότι ο Ιταλός έχασε τις μαγικές του δυνάμεις…
Για κάθε ενδεχόμενο η Ducati κοιτάζει ήδη μπροστά. Την ερχόμενη εβδομάδα θα δοκιμάσουν τη Desmosedici στο Mugello δύο νεαροί Ιταλοί, o θερμοκέφαλος Andrea Iannone (από την Moto2) και ο Danilo Petrucci που τώρα παιδεύεται με τη CRT…
Σύμφωνα με την παραφιλολογία της εποχής, στη συγκεκριμένη δοκιμή μπορεί ξαφνικά να εμφανιστεί και ο Scott Redding. Όπως δήλωσε το αφεντικό της Ομάδας Ducati, Andrea Cicognani, οι κόκκινοι θέλουν να ετοιμάσουν μια νεανική ομάδα.
Η ακριβής της διάρθρωση θα οριστικοποιηθεί στη διάρκεια ή λίγο μετά τον ερχόμενο αγώνα στην Ινδιανάπολη. Ο Hayden παραμένει για ένα χρόνο, συνεχιστής της «παράδοσης». Αρκεί όμως ένας νέος για να αναγεννηθεί η Ducati και να παρακάμψει τα προβλήματά της;