Έχουμε την κρυφή υποψία ότι το Ducati Hypermotard 848 του 2013 που έχουμε δει να κυκλοφορεί θα είναι πράγματι μια πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα. H Ducati φαίνεται να εδραιώνει τη σειρά των Hypermotard με ένα υδρόψυκτο μοντέλο, ενώ ταυτόχρονα, προσφέρει ένα μικρότερης εμβέλειας πολύ-χρηστικό μοντέλο που θα βρει τη θέση του δίπλα στο Multistrada 1200.

Οι φωτογραφίες που προέρχονται από το γαλλικό Moto Revue, δίνουν μια οπτική γωνία από τη μεριά της εξάτμισης και μια ξεκάθαρη εικόνα του υδρόψυκτου 848 Testastretta 11ο κινητήρα.

Υπάρχει ενδιαφέρουσα αντιπαράθεση σχετικά με το αν η μοτοσυκλέτα είναι ένα καινούργιο Hypermotard μοντέλο ή ένα μικρότερο Multistrada και δικαίως, αφού η μοτοσυκλέτα έχει στοιχεία και από τα δυο μοντέλα.

Η σέλα είναι εμφανέστατα εμπνευσμένη από χωμάτινη μοτοσυκλέτα, ενώ μοιάζει αρκετά με το στήσιμο του σημερινού Hypermotard. Αντίστοιχα, η πρόσοψη και το φτερό είναι αισθητικά μια εμφανέστατη εξέλιξη του Multistrada, με το σχήμα του ρεζερβουάρ και τα πλαϊνά φέρινγκ να εντείνουν αυτή την ομοιότητα.

Χρησιμοποιώντας τον υδρόψυκτο Testastretta κινητήρα 11ο (το overlap φανερώνει το χαρακτηριστικό 11ο) με τα 849 κ.εκ., το 848 Ducati Hypermotard του 2013, πορεύεται σε μια διαδρομή που μέχρι τώρα προοριζόταν αποκλειστικά για το Multistrada 1200. Μια υδρόψυκτη πολυχρηστική μοτοσυκλέτα, με κάποια off-road στοιχεία.

Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η Ducati ανοίγει ένα νέο δρόμο για το Hypermotard, το οποίο αγωνίζεται σκληρά μπας και πετύχει πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, πλην της Ιταλίας. Το μοντέλο αποτελεί τον αδύναμο κρίκο στην κατά τα άλλα ισχυρή και επιτυχημένη γκάμα της και η εταιρεία από τη Bologna σκοπεύει να αλλάξει αυτή την εικόνα.

Η πίεση που ασκείται έχει να κάνει τόσο με την εξοικονόμηση μέσω της μείωσης των διαφορετικών κινητήρων που χρησιμοποιούνται αλλά και με τη στροφή στους υγρόψυκτους αντί για αερόψυκτους κινητήρες, όσο αυξάνονται οι οδηγίες για χαμηλότερες εκπομπών ρύπων. Βλέποντας κανείς τις υψηλές πωλήσεις του Multistrada 1200, ειδικότερα της οικονομικής του έκδοσης, συμπεραίνει εύκολα ότι η Ducati θα προχωρήσει στην έκδοση των 848 για το Multi.

Και μια και ένα Hypermotard με υδρόψυκτο κινητήρα έρχεται πολύ κοντά ούτως ή άλλως με ένα μικρότερο Myltistrada, μπορεί κανείς να υποθέσει ότι η Ducati θα παντρέψει αυτά τα δύο μοντέλα σε ένα.

Όντας αρκετά σαφής με την ύπαρξη του Multistrada 1200, από πλευράς ευελιξίας αλλά και σχεδιασμού, το 848 Ducati Hypermotard του 2013 θα μπορούσε άνετα να πάρει τη θέση και των δύο μοντέλων. Κάτι που μέχρι τώρα φαίνεται ότι κάνει, τουλάχιστον αισθητικά.

Η τελική μορφή και τοποθέτηση στο χάρτη θα γίνει λογικά τον ερχόμενο Νοέμβριο στην EICMA, το show μοτοσυκλέτας του Μιλάνο, όπου τότε θα δούμε τι άσσο κρύβει η Ducati στο μανίκι της.

Υπάρχει πάντως αρκετός θόρυβος γύρω από τη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα, εντός και εκτός εργοστασίου της Ducati…