Ο «Vale» έφυγε από το γερμανικό GP φαινομενικά λιγάκι πιο αισιόδοξος, καθώς απέσπασε το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα στο στεγνό. Και επιπλέον είχε μια θετική συνάντηση με το CEO της Audi, τον Rupert Stadler.
Μιλώντας αργότερα στο ιταλικό κανάλι Sportsmediaset, είπε: «Ναι, συνάντησα το CEO της Audi, μιλήσαμε και φαίνεται πως ενδιαφέρονται πολύ να συνεχίσουμε και να καταφέρουμε κάτι καλό με τη Ducati. Τα σχέδιά τους είναι πολύ φιλόδοξα και θέλουν να τα υλοποιήσουν μαζί μου. Η Αudi έχει μεγάλες δυνατότητες, αλλά σήμερα φτιάχνουν μόνον αυτοκίνητα, όχι μοτοσυκλέτες –και δεν διαθέτουν κάποιο μαγικό ραβδάκι».
Το αστέρι των Ιταλών πρόσθεσε: «Δεν χρειάζεται να εγκαταλείψει τη Desmosedici η Ducati και να ξεκινήσει από την αρχή, καθώς κάτι τέτοιο θα την πήγαινε χρονικά πολύ πίσω. Για την εξέλιξη της Ducati πιστεύω ότι πιο έξυπνο θα ήταν να συνεχίσουμε την εξέλιξη βήμα-βήμα. Πρέπει να εστιάσουμε στα καλά χαρακτηριστικά και να διορθώσουμε τα αρνητικά της».
«Τους τελευταίους μήνες η ομάδα μου και εγώ έχουμε γνωστοποιήσει στη Ducati ορισμένες ξεκάθαρες απόψεις που πρέπει να τις δουλέψουμε βήμα-βήμα. Μέχρι τώρα δεν έχουμε βελτιωθεί πολύ, ελπίζουμε από τη δοκιμή στο Mugellο να βγει κάτι θετικό, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω τι να περιμένω… Πρέπει όμως να είμαστε αισιόδοξοι και να έχουμε πίστη».
Άμα μπλέκεται και η θρησκεία στην εξέλιξη της Desmosedici, δύσκολα τα πράγματα. Οι φήμες των paddock θέλουν πλέον τον Rossi πολύ κοντά στο «διαζύγιο» με τη Ducati. (Δεν αποκλείεται πάντως οι φήμες αυτές να οφείλονται στην πίεση που ασκεί ο Rossi στην εταιρεία, για να αλλάξει πορεία. Είναι μανούλα στον ψυχολογικό πόλεμο ο «Vale».)
Γι’ αυτό και επιστρατεύθηκε το βαρύ πυροβολικό, ο CEO της Audi, προκειμένου να πειστεί ο Ιταλός να παραμείνει. Όμως και αυτός ο Stadler δεν μπόρεσε να υποσχεθεί τίποτα το συγκεκριμένο, ο άνθρωπος φτιάχνει αυτοκίνητα και τώρα πάει να μπλέξει σε ένα αντικείμενο τελείως ξένο.
Όπου εκτός από τις διαφορετικές τεχνολογικές απόψεις, έχει εμπλακεί και ο ιταλικός εγωισμός. Θα χρειαστούν πολύ λεπτοί χειρισμοί και βέβαια, να αποδείξει ο «νέος» κινητήρας στο Mugello ότι προσφέρει ισχυρό πλεονέκτημα, για να σκεφτεί την παραμονή του o Rossi.
Αν είχε αποφασίσει να αλλάξει πέρυσι κινητήρα η Ducati, τα πράγματα θα ήταν σίγουρα καλύτερα. Ο V-90ο είναι εξαιρετικός, αλλά πολύ μακρύς και δεν μπορεί να στηθεί σωστά σε μια μοτοσυκλέτα MotoGP.
Αν δεν βρεθεί σωσίας του Stoner (θα είναι ο Crutchlow;) δεν φαίνεται στον ορίζοντα να ξαναπαίρνει με αυτήν τη Desmosedici κάποιο θεαματικό αποτέλεσμα (τίτλο…) το ιταλικό εργοστάσιο. Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα σήμερα…