Μπήκε και η τελευταία επίσημη σφραγίδα στο πολύκροτο συμβόλαιο. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αφού εξέτασε τις διάφορες παραμέτρους σε σχέση κυρίως με θέματα μονοπωλίου, έδωσε το πράσινο φως για την υλοποίηση της συμφωνίας εξαγοράς της ιταλικής εταιρείας από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία του γκρουπ Volkswagen.
Η εξαγορά βρισκόταν υπό διαπραγμάτευση εδώ και έναν χρόνο, μέχρι τελικά να συμφωνηθεί το ποσό και άλλες λεπτομέρειες. Το τελικό τίμημα είναι πράγματι 860 εκατ. ευρώ και μετά τη συμφωνία, η Audi «πλασάρεται» σαν άμεσος αντίπαλος της ΒΜW όχι μόνο στα αυτοκίνητα, αλλά πλέον και στις μοτοσυκλέτες.
Πλέον τα σημαντικότερα ζητήματα σχετικά με την εξαγορά έχουν να κάνουν με τα μελλοντικά σχέδια της Audi για τη μπολονέζικη εταιρεία. Αν και το γκρουπ VW έχει δείξει ότι είναι ικανό να χειριστεί τα high-end ιταλικά προϊόντα (δες Bugatti και Lamborghini), πολλοί εκφράζουν επιφυλάξεις για το κατά πόσο μπορεί να ταιριάξει η ιταλική φίρμα στην εταιρική δομή των Γερμανών.
Οι οποίοι έχουν πολλά να κερδίσουν και γι’ αυτό θα καταβάλουν κάθε προσπάθεια για να πετύχει το deal. Το μεγαλύτερο κέρδος θα προέρθει από τη μείωση των εκπομπών ρύπων άρα και το ενεργειακό αποτύπωμα για το σύνολο του στόλου της Audi.
Ενόψει της διαρκούς μείωσης των ορίων εκπεμπόμενου διοξειδίου του άνθρακα, η Ducati θα μπορέσει να βοηθήσει την Audi να πετύχει τους διαρκώς αυστηρότερους όρους. Με τον ίδιο τρόπο ευνοείται και η BMW Automotive από την ύπαρξη της BMW Motorrad.