Ο Dani Pedrosa πήρε άξια την πρώτη του νίκη φέτος, στο γερμανικό GP και πάλι όπου είχε κερδίσει και τα δύο προηγούμενα χρόνια. Ο μικρόσωμος Ισπανός βγήκε νικητής από τη σκληρή μονομαχία με τον συναθλητή του Stoner, που κράτησε όλον τον αγώνα!
Δεν θα το περίμενε κανείς, κι όμως συνέβη. Κι όχι μόνον αυτό, αλλά το λάθος ήρθε από τον Stoner που το παράκανε 2 στροφές πριν τον τερματισμό. Έγειρε πέρα από το όριο της πρόσφυσης και έπεσε γλυκά κι ανώδυνα, αλλά εγκατέλειψε, καθώς οι κριτές δεν τον άφησαν να επιστρέψει στην πίστα.
Η πτώση του Stoner παράδωσε την πρωτοπορία πάλι στα χέρια του Lorenzo που τερμάτισε 2ος, πολύ πίσω από τον Pedrosa, καθώς δεν είχε την ταχύτητα των Honda.
Φυσικά ο Pedrosa έφυγε καλύτερα από όλους στην εκκίνηση, με τον Stoner να του κάνει παρέα μετά από λίγο στην Kurve Omega. Από κει και πέρα οι δυο αναβάτες της Repsol Honda έφυγαν μπροστά λες και είχαν πάρει φωτιά…
Ήδη στον τέταρτο γύρο είχαν ανοίξει μια διαφορά, ενώ πια στον 6ο εξαφανίστηκαν από το οπτικό πεδίο των υπολοίπων. Έμεινε να ξεκαθαρίσουν μεταξύ τους τον νικητή του αγώνα, προσπάθεια που κράτησε ως λίγο πριν τον τερματισμό. Ολα κρίθηκαν στην τελευταία κατηφόρα του τελευταίου γύρου πριν πέσει η σημαία.
Ο Pedrosa οδήγησε αρχικά αλλά σύντομα ο Stoner πέρασε μπροστά σε μια ανοιχτή αριστερή με κάπου 200km/h με περιορισμένη ορατότητα. Ο Αυστραλός προσπάθησε να ξεκολλήσει αλλά η διαφορά του από τον Dani δεν ξεπέρασε ποτέ το μισό δευτερόλεπτο. Στα μέσα περίπου του αγώνα ο Pedrosa ένιωσε αρκετά σίγουρος, βούτηξε στην εσωτερική του Casey στην Κ1, βγήκε με περισσότερα στην αρχή της απότομης ανηφόρας και πέρασε πρώτος πάλι.
Ο Stoner δεν παραδόθηκε όμως, ακολούθησε στον πόντο και δοκίμασε μερικές φορές στην Κ11 και Κ12, χωρίς αποτέλεσμα. Με τις ευκαιρίες του να τελειώνουν, στον τελευταίο γύρο έκανε μια τραβηγμένη προσπάθεια. Κατεβαίνοντας από τον λόφο για την Κ12 πλησίασε πράγματι τον Pedrosa αλλά έγειρε υπερβολικά, τα λάστιχα του τέλειωσαν, έχασε το μπροστινό και εγκατέλειψε, θυσιάζοντας 20 υπερσίγουρους βαθμούς και την πρώτη θέση στη βαθμολογία.
Είναι η πρώτη εγκατάλειψη του Stoner μετά το περσινό Jerez –και η πρώτη αβίαστη πτώση του αφότου εγκατέλειψε την Ducati για την Honda.
Ο Pedrosa πήρε λοιπόν τη εύκολη αλλά πολύ κουραστική νίκη, ενώ τα μάλα ωφελημένος από την εγκατάλειψη του Αυστραλού βγήκε ο Jorge Lorenzo που έκανε έναν μοναχικό αγώνα, 10 δευτ. πίσω από τα Honda. Δυνατά οδήγησε ο Jorge μέχρι να ξεφορτωθεί τα 3 Yamaha των Spies, Crutchlow και Dovizioso. Μετά υποτάχτηκε στην ανωτερότητα των Honda, πράγμα που του βγήκε σε καλό.
Οι τρεις Yamahαίοι πίσω του πρόσφεραν επίσης ωραίο θέαμα, καθώς πλέον σε κάθε αγώνα παίζεται το μέλλον τους. Επικράτησε στον πόντο πάλι ο έμπειρος Dovizioso που ονειρεύεται εργοστασιακή Μ1, αλλά τον Spies υποστηρίζει η Yamaha USA.
Αφού οι δύο δορυφορικοί της Tech3 πέρασαν τον Spies, τις εντυπώσεις κέρδισε η λύσσα του Crutchlow που προσπαθούσε σε κάθε μα κάθε στροφή να τρυπώσει μπροστά από τον Ιταλό. Τελικά στην Κ1 βγήκε εκτός πίστας, ίσως με λίγη υποβοήθηση από τον Andrea. Έμεινε όρθιος, αλλά μέχρι να βγει από την αμμοπαγίδα έχασε πολλές θέσεις. Οι Spies και Dovizioso έμειναν να μονομαχούν για την 4η θέση, όπως νόμιζαν, ωστόσο όταν ο Dovi κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Αμερικάνο, έμαθε ότι είχε κερδίσει την 3η θέση!
Θέαμα και χαρά στους θεατές πρόσφερε ο συντοπίτης τους Stefan Bradl που κέρδισε τη μάχη ενάντια στα τρία Ducati των Rossi, Hayden και Barbera με έπαθλο την 5η θέση.
Οι τρεις με τις Desmosedici αντάλλασσαν θέσεις σχεδόν κάθε δύο γύρους. Προς το τέλος τους έπιασε και ο Bautista, που λόγω τιμωρίας είχε ξεκινήσει τελευταίος –αλλά και ο τρελάρας Crutchlow που δεν το βάζει κάτω με τίποτα και οδήγησε μανιασμένα μετά την έξοδό του.
Την αερομαχία κέρδισε ο Rossi μαζί με την 6η θέση πίσω από τον Bradl. Ακολούθησαν οι Alvaro Bautista, Cal Crutchlow, Hector Barbera και Nicky Hayden. Πρώτος των CRT και πάλι ο Rundy de Puniet, 25 δευτερόλεπτα πίσω από τον Hayden.
Η νίκη του Pedrosa τον φέρνει δεύτερο στο πρωτάθλημα, 14β. πίσω από τον Lorenzo. Ο Stoner υποχώρησε στην 3η θέση, 20 βαθμούς πίσω από τον Ισπανό της Yamaha. Μένουν 10 αγώνες, αρκετοί για να συμβούν τα πάντα.
Αποτελέσματα
1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (RC213V) 41m 28.396s
2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 41m 43.392s
3. Andrea Dovizioso ITA Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 41m 49.065s
4. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 41m 49.136s
5. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 41m 56.289s
6. Valentino Rossi ITA Ducati Team (GP12) 41m 56.446s
7. Alvaro Bautista ESP San Carlo Honda Gresini (RC213V) 41m 56.642s
8. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 41m 56.843s
9. Hector Barbera ESP Pramac Racing (GP12) 41m 57.449s
10. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP12) 41m 57.622s
11. Randy De Puniet FRA Power Electronics Aspar (ART CRT) 42m 21.572s
12. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (Suter-BMW CRT) 42m 26.600s
13. Aleix Espargaro ESP Power Electronics Aspar (ART CRT) 42m 33.050s
14. Yonny Hernandez COL Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT) 42m 41.939s
15. James Ellison GBR Paul Bird Motorsport (ART CRT) 42m 58.714s
16. Franco Battaini ITA Cardion AB Motoracing (GP12) +1 lap
17. Danilo Petrucci ITA Came IodaRacing (Ioda-Aprilia CRT) +1 lap
18. Ivan Silva ESP Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT) +1 lap
Εγκαταλείψεις
Casey Stoner AUS Repsol Honda (RC213V)
Mattia Pasini ITA Speed Master (ART CRT)
Michele Pirro ITA San Carlo Honda Gresini (FTR-Honda CRT)