Το αυτοκίνητο, ένα από τα πλέον χρηστικά εργαλεία στην καθημερινότητα του πολίτη, δεν έπαψε ποτέ να είναι φετίχ, δηλώνοντας «ταυτότητα» και χαρακτήρα για τον κάτοχό του, όπως π.χ. το ντύσιμο.
Τελευταία, στην ασφάλιση συζητείται μια νέα, ευρύτερη προσέγγιση των αναγκών του ασφαλισμένου με γνώμονα τη δημιουργία και παροχή μιάς νέας εμπειρίας, στην περιφέρεια των ασφαλιστικών καλύψεων και μέσω «οικοσυστημάτων». Αυτή η καινοτόμος αντίληψη και στην ασφάλιση αυτοκινήτου, κατ’ εξοχήν πελατοκεντρική και με πρωτοπόρους την Interamerican και την Anytime, έχει αναδείξει νέες υπηρεσίες προσθέτοντας στις παροχές προς τους πελάτες και την «έξυπνη» επισκευή των ζημιών.
Στην Ελλάδα, πρεσβευτής της «έξυπνης επισκευής» είναι, εδώ και λίγο καιρό η AutoKing, μια νέα εταιρεία που αξιοποιεί τις τεχνολογίες αιχμής στη φανοποιεία και γίνεται η «αισθητικός» του αυτοκινήτου.
«Βασιζόμαστε σε ποιοτικές και καινοτόμες λύσεις, απαλλάσσοντας τους πελάτες από το άγχος της επισκευής και παρέχοντας εξοικονόμηση χρόνου και κόστους αποκατάστασης του αυτοκινήτου» επισημαίνει η Νάντια Σταυρογιάννη, διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρίας. Βέβαια, η εφαρμογή αυτού του σύγχρονου μοντέλου προϋποθέτει κατάλληλες συνεργασίες και από τον ασφαλιστικό κλάδο. Πρώτη έσπευσε να υιοθετήσει αυτές τις πρακτικές η Anytime και η συνεργασία με την AutoKing είναι, ήδη, γεγονός.
Πρόσφατα, AutoKing και Anytime οργάνωσαν μια εντυπωσιακή επίδειξη σε διαμορφωμένο χώρο-συνεργείο του παλαιού αεροδρομίου στο Ελληνικό, με εξαιρετική επιτυχία. Περισσότερα από 400 αυτοκίνητα πέρασαν από τη διαδικασία αποκατάστασης μικροζημιών στο αμάξωμα (γρατζουνιές, βαθουλώματα) και σε φανάρια (θάμπωμα).
Προφανώς, αυτός ο τρόπος εξασφαλίζει σημαντικό πλεονέκτημα διαχείρισης της ζημιάς και σε μια συνεργαζόμενη ασφαλιστική εταιρεία, που θέλει να «ακούει» και να ικανοποιεί τον πελάτη. Ανάλογες συνεργασίες, όπως αυτή, επιζητεί η AutoKing και με άλλες ασφαλιστικές, που χαρακτηρίζονται από την ίδια φιλοσοφία εξυπηρέτησης του πελάτη.
Κλειδί του μοντέλου αποτελεί η επισκευή του κατεστραμμένου τμήματος αντί της αντικατάστασης με μείωση κόστους, άψογο αισθητικό αποτέλεσμα, real-time ενημέρωση του πελάτη, ταχύτατη παράδοση και εγγύηση εργασιών επισκευής 2 ετών. Η ποιότητα εργασίας είναι διακριτή, διασφαλισμένη από το ISO 9001 Quolity Management System με το οποίο έχει πιστοποιηθεί η εταιρεία και βέβαια, χάρη στην τεχνογνωσία και τη χρήση των πιο εξελιγμένων υλικών.
Επισκευή βαθουλωμάτων χωρίς βαφή (PDR), πλαστικών τμημάτων και προφυλακτήρων (BR), επιδιόρθωση βαφής και τοπική βαφή (PR), εξαφάνιση λεκέδων συνιστούν αντικείμενο της πρωτοποριακής μεθόδου για την αντιμετώπιση μικροζημιών, ενώ η AutoKing επιλαμβάνεται, ακόμη, της επιδιόρθωσης μεσαίων και μεγάλων ζημιών.
Ο όμιλος AutoKing, που ιδρύθηκε το 2001, αναπτύσσει τις υπηρεσίες του με επιτυχία στην Ευρώπη και την Τουρκία. Η εταιρεία δίνει μεγάλη έμφαση στην ειδική κατάρτιση του τεχνικού προσωπικού της, μέσω της εκπαιδευτικής Ακαδημίας που διαθέτει, ενώ επενδύει συνεχώς στην έρευνα και την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών.
Τα κεντρικά γραφεία της AutoKing Hellas ΑΕ βρίσκονται στον Ταύρο (Λεωφ. Ειρήνης 51) και η εταιρεία οργανώνει, ήδη, Κέντρα Εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα.
Νίκος Τσάδαρης