Το παγκόσμιο Superbike προσφέρει τους πιο ωμούς και έντονους αγώνες και το Β’ Σκέλος της Aragon δεν αποτέλεσε εξαίρεση.
Πολύ σύντομα μετά την εκκίνηση οι Biaggi και Laverty πέρασαν τον Tom Sykes, για να τους κάνει παρέα αμέσως μετά ο Marco Melandri. Οι τρεις τους ξέκοψαν από τους υπόλοιπους, δημιουργώντας μια διαφορά από τη δεύτερη «αγέλη», επικεφαλής της οποίας ήταν ο Leon Haslam.
Πίσω του οι Sykes, Davide Giugliano, Jonathan Rea, Carlos Checa και Chaz Davies. Ενώ οι τρεις πρώτοι εναλλάσσονταν στην κορυφή του αγώνα, οι της δεύτερης ομάδας άρχισαν ένας-ένας να «υποκλίνονται» στον Chaz Davies που έδειχνε ικανός να προλάβει και τους πρώτους τρεις.
Στα μισά του αγώνα ο Eugene Laverty πέρασε (και πάλι) τον Biaggi πολύ καθαρά με μια μαεστρικά ενορχηστρωμένη επίθεση που διάρκεσε τρεις στροφές. Εκείνη τη στιγμή η διαφορά του τρίτου Melandri από τον επερχόμενο Davies ήταν 2 δευτερόλεπτα, ενώ ο Ουαλός είχε ήδη ανοίξει διαφορά ενός δευτερολέπτου από τον 5ο Sykes.
Πέντε γύρους πριν το τέλος και ενώ πρώτος ήταν πια ο Melandri, ο Davies έπιασε το τρίο των προπορευόμενων. Στο τέλος της μεγάλης ευθείας, στην είσοδο της φουρκέτας οι Biaggi και Melandri αλληλοπροσπεράστηκαν κάπως άτσαλα, επιτρέποντας στον Laverty να κλέψει την πρώτη θέση.
Στον επόμενο γύρο όμως ο Laverty έχασε το μπροστινό του φρενάροντας οριακά, κατάφερε όμως -ένας Θεός ξέρει πώς- να το σώσει και να μείνει επικεφαλής. Ο Melandri άρχισε να κάνει κάποια σκληρά προσπεράσματα, ουσιαστικά περνώντας και «σπρώχνοντας», ενώ ο Max Biaggi έμεινε να προσπαθεί να αντισταθεί στον Davies. Ελάχιστα πριν τη σημαία ο Davies κατάφερε να αρπάξει την τελευταία θέση του βάθρου από τον Ιταλό.
Η νίκη του Marco Melandri ήρθε μόνον μετά από επίπονη σωματική προσπάθεια και μερικές σκληρές προσπεράσεις, τη μοναδική τακτική που θα μπορούσε να του αποφέρει τη νίκη ανάμεσα σε τρία πολύ γρήγορα Aprilia. Ο Davies κατέκτησε επιτέλους το πρώτο του βάθρο στα WSBK, μερικά δέκατα του δευτερολέπτου πιο γρήγορος από τον πρωταθλητή του 2010 Biaggi.
Με τρία Aprilia και δύο BMW στην πρώτη εξάδα, είναι φανερό ότι για να έχεις ελπίδες στην Aragon, χρειάζεσαι γρήγορη τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα. Μετά τον αγώνα στην Aragon, ο Biaggi προηγείται στη βαθμολογία με 248,5 βαθμούς, έναντι 200,5 του Melandri, 183 του Rea, 175,5 του Checa, 172,5 του Sykes και 142 του Haslam.
Στους κατασκευαστές προηγείται η Aprilia με 266β και ακολουθούν η Ducati με 247,5, η BMW με 242, η Honda με 189, η Kawasaki με 178,5 και η Suzuki με 63,5 βαθμούς.
Αποτελέσματα Β Σκέλους – Aragon
1. MELANDRI M BMW S1000 RR 1’58.950
2 LAVERTY E Aprilia RSV4 Factory 1’58.969
3 DAVIES C Aprilia RSV4 Factory 1’59.186
4. BIAGGI M Aprilia RSV4 Factory 1’59.068
5. REA J Honda CBR1000RR 1’59.565
6. HASLAM L BMW S1000 RR 1’59.343
7. CHECA C Ducati 1098R 1’59.441
8. SYKES T Kawasaki ZX-10R 1’59.345
9. BADOVINI A BMW S1000 RR 1’59.659
10. GIUGLIANO D Ducati 1098R 1’59.505
11. FABRIZIO M BMW S1000 RR 2’00.009
12. BERGER M Ducati 1098R 2’00.264
13. GUINTOLI S Ducati 1098R 2’00.283
14. ZANETTI L Ducati 1098R 2’00.674
15. AOYAMA H Honda CBR1000RR 2’00.917
16. SALOM D Kawasaki ZX-10R 2’01.586
17. CANEPA N Ducati 1098R 2’01.932
18. MERCADO L Kawasaki ZX-10R 2’01.859
19. BRIGNOLA N BMW S1000 RR 2’04.091
20. BAZ L Kawasaki ZX-10R 2’00.259
21. CAMIER L Suzuki GSX-R1000 1’59.996
22. HOPKINS J Suzuki GSX-R1000 2’01.644