Ένα χρυσό «παράσημο» στο πέτο του Gabriele Del Torchi, CEO της Ducati- ήταν το 2011. Γιατί τώρα που έκλεισε η οικονομική χρήση της περασμένης χρονιάς, τα νούμερα έδειξαν ότι ήταν η καλύτερη για την ιταλική εταιρεία.
Και βέβαια συνετέλεσαν σημαντικά στην επιλογή της Audi (της οικογένειας VW) να επενδύσει για την αγορά της. Τα οικονομικά αυτά αποτελέσματα δεν έτυχαν, αλλά αποτέλεσαν προϊόν μακροχρόνιου προγραμματισμού. Ο οποίος μετέτρεψε την εταιρεία της Bologna από μονοκαλλιεργητή (κατασκεύαζε ως επί το πλείστον σπορ μοτοσυκλέτες) σε πολυτάλαντο πολυκαλλιεργητή-δημιουργό.
Η μεταμόρφωση ξεκίνησε με το Ducati Hypermotard, συνεχίστηκε με το Multistrada 1200 και κορυφώθηκε πέρσι με το Diavel. Και φέτος οι Ιταλοί επέστρεψαν θριαμβευτικά στις ρίζες τους, παρουσιάζοντας την 1199 Panigale.
Η επιτυχία των μοντέλων αυτών γύρισε τις τύχες της Ducati και αντί σε ένα αβέβαιο μέλλον, τώρα προσβλέπει στο αύριο με τη σιγουριά που της δίνει η εξαιρετική οικονομική κατάσταση. Τέτοια που τράβηξε το βλέμμα των Γερμανών της Audi.
Ας δούμε όμως κάποιους από τους αριθμούς που συνέβαλαν στην περσινή ανθοφόρα πορεία του εργοστασίου από το Borgo Panigale.
-Το Μάιο του 2012 οι πωλήσεις αυξήθηκαν 12% σε σχέση με το Μάιο του 2011.
-Το Μάιο του 2012 τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 20%.
-Μόνον το Μάιο πουλήθηκαν πάνω από 6.500 μοτοσυκλέτες, απόλυτο ρεκόρ πωλήσεων για το συγκεκριμένο μήνα.
-Η Ducati είχε έσοδα 305 εκατομμύρια ευρώ το 2006 και έσοδα 480 εκατ. ευρώ το 2011.
-Πιο σημαντικό όμως, το EBITDA(ακαθάριστα κέρδη πριν αφαιρεθούν τόκοι, φόροι και αποσβέσεις) αυξήθηκε από τα 27 εκατ. ευρώ το 2006, στα 94 εκατ. ευρώ το 2011.
-Η εταιρεία είχε 1.043 εργαζόμενους το 2006 και 1.193 το 2011.
-Η Ducati πούλησε 35.300 μοτοσυκλέτες το 2006 και 42.200 το 2011.
-Το μερίδιο της εταιρείας στην αγορά των ΗΠΑ αυξήθηκε το Μάιο κατά 48%.
-Οι πωλήσεις της εταιρείας στην Ασία τον περασμένο μήνα αυξήθηκαν κατά 238% .
-Το μερίδιο της εταιρείας στη συνολική πίτα της αγοράς διπλασιάστηκε από το 2006.