Το Ράλι Ακρόπολις απέδειξε σήμερα, τη 2η και μεγαλύτερη ημέρα του, ότι, όσο κι αν μικρύνει σε ειδικές διαδρομές και χιλιόμετρα, παραμένει το «Σαφάρι της Ευρώπης».
Στις τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές της ημέρας, τα φαβορί του χθες, είτε «καταστράφηκαν» εγκαταλείποντας ((Lukyanuk Alexey, Nordgren Juuso), είτε έπεσαν πίσω (Βrynildsen Eyvind), αφήνοντας άνετα πρώτους τους Πορτογάλους Magalhaes Bruno – Magalhaes Hugo, που από το μισό της ημέρας κάνουν με το Fabia R5 αγώνα τακτικής. Στην 2η θέση οι Ούγγροι Herczig Norbert – Ferencz Ramon, με ίδιο αυτοκίνητο, έχουν σε απόσταση λεπτού πίσω, τους Πολωνούς Ptaszek Hubert – Szczepaniak Maciej, επίσης με Fabia R5.
Ένα ακόμα Fabia R5 ακολουθεί στην 4η θέση, με πλήρωμα τους Κύπριους Σίμο Γαλαταριώτη και Αντώνη Ιωάννου, ενώ –δυστυχώς – στην προτελευταία ειδική της ημέρας, εγκατέλειψαν από μηχανική βλάβη κατόπιν πρόσκρουσης οι επίσης Κύπριοι Αλέξανδρος Τσουλόφτας – Αντώνης Χρυσοστόμου, που ήταν εκείνη την στιγμή 4οι, οδηγώντας ιδιαίτερα θεαματικά ένα Citroen DS3 R5.
Στην 7η θέση της κατάταξης για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, βρίσκεται ο Ελληνικής καταγωγής (με Βέλγικο διαβατήριο) Ιορδάνης Σερδερίδης, ενώ 10οι έχουν ανέβει (βελτιώνοντας ειδική με ειδική τις επιδόσεις τους) οι Θέμης Χαλκιάς – Λεωνίδας Μαχαίρας με Skoda Fabia R5.
Στα 20 πληρώματα που τερμάτισαν σήμερα τον αγώνα, συγκαταλέγονται ακόμα τρία ελληνικά πληρώματα: οι «Ελ Νακ Τζούνιορ» – Βίγκος Α. με Renault Clio Sport (17οι και 1οι στην κατηγορία R2), οι Ι. Ζούνης – Ν. Ιντζόγλου (Subaru Impreza) και οι Γ. Βασιλάκης – Ε. Καρανικόλας (Ford Fiesta R5).
Στον αγώνα για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλι, πρώτοι είναι οι Γαλαταριώτης – Ιωάννου, με δεύτερους τους Χαλκιά – Μαχαίρα και τρίτους τους Γιώργο Κεχαγιά – Βασίλη Μπασιούκα (Mitsubishi Evo IX).
Επίσης, στον αγώνα για το Πρωτάθλημα Ράλι Ιστορικών αυτοκινήτων, από τα 8 αυτοκίνητα που εκκίνησαν, συνεχίζουν μόλις 2 (επιβεβαιώνοντας όσους υποστήριζαν ότι ο αγώνας αυτός είναι ακατάλληλος για αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων), με επικεφαλής τους Ανδρέα και Γιώργο Παπαγεωργίου (Volvo 142) που ενθουσιάζουν τους όχι πολλούς θεατές με το πείσμα και τα θεαματικά τους περάσματα.
Αύριο Κυριακή, στην τελευταία ημέρα, το πρόγραμμα περιλαμβάνει διπλό πέρασμα από δυο ειδικές διαδρομές (Δίβρη & Γραμμένη), συνολικού μήκους 80 χιλιομέτρων, έως τον τερματισμό που θα γίνει 15:04 το μεσημέρι στον χώρο Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας.
Νίκος Τσάδαρης