To 2013 αναμένεται η παρουσίαση του 2ης γενιάς Touran, το οποίο θα βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, θα προσφέρεται με 2 τύπους μεταξονίου, ενώ θα φέρει αναβαθμισμένους κινητήρες.

H VW έκανε την είσοδό της το 2003 στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρομεσαίων πολυχρηστικών με το Touran, το οποίο το 2012 δέχτηκε μια εκτεταμένη ανανέωση, ενώ με την συμπλήρωση 10 ετών θα παρουσιαστεί το νέο μοντέλο.

Όπως φαίνεται από τις ηλεκτρονικά επεξεργασμένες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, το 2ης γενιάς μικρομεσαίο MPV της VW μοιάζει αρκετά στο μεγαλύτερο Sharan, ωστόσο είναι αισθητά πιο σύγχρονο σχεδιαστικά από το υπάρχον μοντέλο.

Στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της γερμανικής φίρμας με τη μάσκα με τις οριζόντιες παράλληλες γρίλιες, οι οποίες μοιάζουν σα να προεκτείνονται στα φωτιστικά σώματα, χαρακτηριστικό που θα δούμε και στο επόμενης γενιάς Golf.

Στο πλαϊνό τμήμα κυριαρχούν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τα «νεύρα» που διατρέχουν το αμάξωμα, ενώ πίσω ξεχωρίζουν τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και η μεγάλη πόρτα του χώρου αποσκευών με το χαμηλό κατώφλι αλλά και το κάθετο κόψιμο προς όφελος της πρακτικότητας.

Σε νέα πλατφόρμα με «κοντό» και μακρύ μεταξόνιο

Ως βάση για την εξέλιξη του νέου Touran θα χρησιμοποιηθεί η καινούργια πλατφόρμα MQB (Modular Transverse Matrix), η οποία δημιουργήθηκε για να έχει μειωμένο βάρος σε σχέση με τις σημερινές, καλύτερη ακαμψία αλλά και σημαντική ευελιξία στην τελική της διαμόρφωση προκειμένου επάνω της να βασιστούν μοντέλα από διαφορετικές κατηγορίες και με διαφορετικές διαστάσεις.

Έτσι, στο νέο Touran θα υπάρχουν δύο εκδοχές μεταξονίου, το «κοντό» για τις 5θέσιες εκδόσεις και το μακρύ για τις 7θέσιες. Με αυτή την κίνηση θα εξασφαλιστούν ακόμα καλύτεροι χώροι, ενώ η πρακτικότητα και οι ρυθμίσεις των καθισμάτων θα είναι και αυτές με την σειρά τους βελτιωμένες.

Με βελτιωμένους TSI και TDI κινητήρες

Οι βελτιώσεις που θα γίνουν στους κινητήρες σε συνδυασμό με τη νέα ελαφρύτερη πλατφόρμα MQB θα βοηθήσουν στη μείωση του συνολικού βάρους του αυτοκινήτου, με άμεσα οφέλη σε επιδόσεις και κυρίως, κατανάλωση και εκπομπές CO2.

Τα μηχανικά σύνολα που θα εφοδιάζουν το μικρομεσαίο MPV της VW θα είναι οι ανανεωμένες εκδοχές των υπαρχόντων TSI των 1,2 και 1,4 λτ. και TDI της μάρκας των 1,6 και 2,0 λτ., μαζί με τον καινούργιο 1,4 TSI τεχνολογίας Cylinder on demand (αυτόματη διακοπή της λειτουργίας όσων κυλίνδρων δεν απαιτούνται).

Πηγή: autotriti.gr