Το γνωστό σε όλους μας 3008 αποκτά μια ακόμη έκδοση που όχι απλά συμπληρώνει τη γκάμα του, αλλά αποτελεί και παγκόσμια πρωτιά για την εταιρεία. Έτσι το γαλλικό μοντέλο γίνεται το πρώτο πετρελαιοκίνητο υβριδικό όχημα παραγωγής.
Το αυτοκίνητο συνδυάζει πετρελαιοκινητήρα 2,0 λίτρων (HDi FAP) με την ισχύ στους 163 ίππους, και ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 37 ίππους. Έτσι η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 200 ίππους, ενώ αξιοσημείωτο είναι και το μέγεθος της αποδιδόμενης ροπής, με αυτή να αγγίζει συνδυαστικά τα 500 Nm (300 Nm από τον πετρελαιοκινητήρα, και 200 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα). Οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι της τάξης των 99 γρ./χιλιόμετρο ενώ η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του 3008, η HYbrid4 είναι και τετρακίνητη αφού ο πετρελαιοκινητήρας κινεί τους εμπρός τροχούς, και ο ηλεκτροκινητήρας τους πίσω.
Για τη μετάδοση φροντίζει το αυτοματοποιημένο κιβώτιο 6 σχέσεων, που όπως αναφέρει η εταιρεία υποστηρίζει το 3008 HYbrid4 καλύτερα από ένα τυπικό χειροκίνητο, ή ακόμη και από ένα αυτόματο κιβώτιο. Τέλος, ο χώρος των αποσκευών είναι πλέον τα 420 λίτρα, με επιπλέον 66 λίτρα κάτω από το δάπεδο του, ενώ μπορεί να φτάσει έως τα 1.501 λίτρα με την αναδίπλωση όλων των καθισμάτων.
H κατασκευή του θα γίνεται στη Γαλλία (εργοστάσια Sochaux και Mulhouse), ενώ η διάθεση του στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2011.
Πηγή: autotriti.gr