Δεν μοιάζει με κλασική Porsche ούτε έχει την καθαρόαιμη αγωνιστική καταγωγή των τετράτροχων αδερφών του, μη γελιέστε όμως, είναι Porsche σε κάθε του εκατοστό. Γιατί παραμένει στιλάτο, παρά τα περασμένα πια μεγαλεία του, και με off-road δυνατότητες που θα ζήλευαν τα αδελφάκια του που βγαίνουν στον δρόμο. Το Porsche 108 ήταν το μικρότερο και πιο στιλάτο από τα τέσσερα τρακτέρ που έφτιαξε η Porsche μεταξύ 1956-1963, μετά τον θάνατο του «μηχανικού του αιώνα» Φέρντιναντ Πόρσε δηλαδή. Ο οποίος σχεδίασε εξάλλου στη δεκαετία του 1930 το δικό του «τρακτέρ του λαού», πλάι στο «αυτοκίνητου του λαού». Καινοτόμα στην εποχή τους και με καλούδια που δεν είχε ξαναδεί ο κόσμος σε τρακτέρ, έκλεβαν ωστόσο την παράσταση χάρη στο υπέρκομψο παρουσιαστικό τους. Παρά τις καινοτομίες όμως, η Porsche σταμάτησε σύντομα να παράγει τρακτέρ (1963), κάτι που κάνει τους πετρελαιοκίνητους ελκυστήρες της συλλεκτικούς. Και ο συγκεκριμένος, το Porsche 108 του 1961, δεν ήταν παρά το αγροτικό αδελφάκι της 356, κάτι που το μετατρέπει σε άγιο δισκοπότηρο των συλλεκτών αυτοκινήτων. Το Junior 108 βγαίνει λοιπόν σε πλειστηριασμό στα 37.000-53.000 ευρώ και κάποιος τυχερός θα το προσθέσει στη συλλογή του…