Ο Jeremy είναι εδώ και 12 χρόνια ο αρχιμηχανικός του Valentino Rossi. Και δεν μασάει τα λόγια του, όταν λέει πως θεωρεί την αλλαγή των κινητήρων στα 1.000cc «παλαβομάρα».
Οι κινητήρες της μεγάλης κατηγορίας (MotoGP) επέστρεψαν στην χωρητικότητα των 1.000 κυβικών μετά από 5 σεζόν στα 800cc που αποδείχτηκαν βαρετές και χωρίς θέαμα, απομακρύνοντας τον κόσμο.
Ο Αυστραλός που είναι ο πιο επιτυχημένος μηχανικός στην ιστορία των MotoGP, πιστεύει ότι η κίνηση είναι λάθος.
Σε αποκλειστική συνέντευξή του προς την εφημερίδα The Adelaide Advertiser, ανάμεσα σε άλλα δήλωσε: «Είναι τρέλα η επιστροφή στο όριο των 1.000cc… Στις γρήγορες πίστες, όποιος αναβάτης κλέβει τον αέρα του μπροστινού του (slip-streaming) θα μπορεί με μια ιδέα ευνοϊκό άνεμο, να πιάνει 360km/h».
Η άποψή του συμπίπτει με εκείνη που είχε εκφράσει πρόσφατα ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής (με Yamaha), o Jorge Lorenzo, με αποτέλεσμα να κατηγορηθεί από πολλούς σαν «κότα».
Το ρεκόρ μέγιστης ταχύτητας σήμερα είναι 349,3km/h. Το είχε κάνει ο Dani Pedrosa στο Mugello το 2009.
Όσο για την πολυδιαφημισμένη τεχνολογική εξέλιξη, η άποψη του Burgess είναι: «Μα οι κατασκευαστές έχουν ήδη εξελίξει μοτοσυκλέτες με 1.000cc πριν 5 χρόνια. Αντίθετα, κανονισμοί που τους επιβάλλουν να αποσπάσουν μεγαλύτερη ιπποδύναμη από λιγότερα κυβικά, αυτοί μάλιστα, είναι πραγματική πρόκληση».
Ο Burgess θα προτιμούσε ένα ανώτατο όριο κυβισμού στα 600cc και μίλησε σκληρά για την ανάμειξη της Dorna στην σύνταξη των τεχνικών κανονισμών: «Οι άνθρωποι που πουλάνε τους αγώνες στην τηλεόραση, δεν θα έπρεπε να ανακατεύονται στα τεχνικά ζητήματα».
Τέλος για τις προοπτικές της ομάδας του πρόσθεσε: «Πιστεύω ότι φέτος, δεύτερη σεζόν του με την Ducati, ο Rossi θα είναι σε θέση να χτυπήσει τους Pedrosa (Honda) και Dovizioso (Yamaha) για μια θέση στο βάθρο».
Προφανώς θεωρεί πως οι Casey Stoner και Jorge Lorenzo είναι και για φέτος άπιαστοι…