Να αρχίσουμε με το τι δεν μας αρέσει πάνω στο KTM 690 Duke του 2012. Λοιπόν δεν μας αρέσει το ότι μάλλον δεν θα το οδηγήσουμε ποτέ.

Πέρα από αυτό, ελάχιστα μπορεί κανείς να προσάψει στη μοτοσυκλέτα που προσθέτει χρώμα στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

Το μοντέλο είναι υπέροχο, όμως η ΚΤΜ δεν κάθισε στα «αβγά» της. Φέτος κατέληξε σε συμφωνία με τους διοργανωτές και έτσι το Duke 690 θα είναι η μοτοσυκλέτα του ενιαίου ευρωπαϊκού κυπέλλου Junior, μιας διοργάνωσης που λειτουργεί σαν φυτώριο νέων αγωνιζόμενων ηλικίας 14 ως 19 ετών. Οι 6 αγώνες του κυπέλλου διεξάγονται υποστηρικτικά του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbike.

Με μέση τιμή στην Ευρώπη τα 12.000 ευρώ, το KTM 690 Duke «Track» έχει «ξυρίσει» 10 κιλά από το βάρος της απλής έκδοσης δρόμου, ενώ με κατάλληλες επεμβάσεις αποδίδει και 9 περισσότερους ίππους. Αυτό έχει επιτευχθεί με ένα τροποποιημένο φιλτροκούτι για καλύτερη αναπνοή, ένα «πολεμικό» σετ εκκεντροφόρων και ολόκληρη εξάτμιση της Akrapovic.

Το πακέτο συμπληρώνουν η ακριβότερη σειρά φρένων της Brembo, μονόδρομος συμπλέκτης και οι ζάντες της Μarchesini. Και η hip εμφάνιση εννοείται…