O Lorenzo αποδέχθηκε πρόσκληση της ομάδας Barwa Addax, για ιδιωτικές δοκιμές. Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος πρωταθλητής αγώνων ταχύτητας μοτοσυκλέτας δοκιμάζει την τύχη του σε μονοθέσιο. Αν και ο νεαρός Ισπανός έχει συμμετάσχει αρκετές φορές σε διοργανώσεις με αυτοκίνητα, η χθεσινή ήταν η σημαντικότερη.

Το αυτοκίνητο που οδήγησε στην πίστα της Valencia στην Ισπανία, ήταν ένα πρώτης γενιάς GP2, χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα, εφάμιλλο σε απόδοση με τα μονοθέσια της Formula 1 της εποχής. Με κινητήρα V8 από τη Renault, αποδίδει 600 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. σε πλαίσιο Dallara.

Ο πρωταθλητής του 2010 στα motoGP πέρασε μια ολόκληρη ημέρα δοκιμών με την ομάδα Barwa Addax. Ο ιδιοκτήτης της ομάδας, Alejandro Agag, είναι προσωπικός φίλος με τον μάνατζερ του Lorenzo, Mark Hirsch, οπότε όλοι μαζί τα συμφώνησαν να δουν τι ψάρια πιάνει ο ταλαντούχος νεαρός.

Ο Lorenzo ανταποκρίθηκε στην πρόκληση και κινήθηκε με τη μεθοδικότητα ενός επαγγελματία. Άκουγε προσεκτικά τις συμβουλές του Javi Villa, του κανονικού οδηγού του μονοθεσίου και στο τέλος της ημέρας μόλις λίγα δευτερόλεπτα χώριζαν τους χρόνους του από εκείνους του Villa, ενός από τους πιο έμπειρους οδηγούς GP2.

«Ήταν μια μοναδική εμπειρία για εμένα, πολύ διαφορετική από αυτό που συνηθίζω να κάνω» είπε ο Lorenzo. «Ήταν εντυπωσιακό και παρότι με τη μοτοσυκλέτα φτάνω τα 310 χ.α.ω. σε αυτή την πίστα, με το αυτοκίνητο τα 280 μου φαίνονταν περισσότερα. Όταν οδηγείς τόσο κοντά στην άσφαλτο, έχεις την αίσθηση ότι πας πολύ πιο γρήγορα, -πολύ εντυπωσιακό. Τα φρένα είναι τρομερά, μπορείς να φρενάρεις πολύ αργά, σχεδόν μέσα στη στροφή».

«Είμαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, παρότι αυτά τα τελευταία δευτερόλεπτα είναι τα πιο δύσκολα να κατέβουν. Κι αν απομακρυνθείς για κάποιο διάστημα από τις δοκιμές, μένεις πάλι πίσω». Μετά από αυτές τις δηλώσεις και το μεσημεριανό διάλειμμα, ο Ισπανός συνέχισε τις δοκιμές και με ένα καινούργιο σετ ελαστικών συνέχισε να κατεβάζει τους χρόνους του, εντυπωσιάζοντας τα μέλη της ομάδας.

Τουλάχιστον ο Lorenzo κατάφερε να κρατήσει το μονοθέσιο στο δρόμο, κάτι που φανερώνει ότι εκτός από γρήγορα οδήγησε και συνετά.

Γιατί ανάλογες δοκιμές έχει κάνει και ο Valentino Rossi το 2006 και μάλιστα με μια την επίσημη Ferrari της Formula 1. Οι υπεύθυνοι της Ferrari έτριβαν τα μάτια τους με τους χρόνους του Rossi στην πρώτη φορά που οδηγούσε μονοθέσιο στη ζωή του, αλλά το μονοθέσιο σύντομα κατέληξε στην αμμοπαγίδα μετά από έξοδο.

Τη δεύτερη ημέρα ωστόσο ο Rossi κατέβασε ακόμη περισσότερο το χρόνο του, μένοντας μόλις μισό δευτερόλεπτο πίσω από εκείνον του M. Schumacher! Το παρασκήνιο της μεταγραφής του στη F1 ήταν έντονο τότε, όμως ο Rossi παρέμεινε στο motoGP.

Αναθερμάνθηκε το 2010 οπότε και ο Stephano Domenicali, επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας της Ferrari, είχε πει ότι ένα τρίτο μονοθέσιο περίμενε τον Rossi στην εκκίνηση, όμως και πάλι η μοτοσυκλέτα κέρδισε τον Valentino.

Ανάλογο σούσουρο αναμένεται και τώρα με τον Jorge Lorenzo, ακόμη κι αν δεν έσπασε τα χρονόμετρα στην πρώτη αυτή επαφή με τα μονοθέσια.

«Για πρώτη φορά είμαι πολύ ικανοποιημένος», δήλωσε ο Lorenzo «γιατί άρχισα να βρίσκω τα όρια του αυτοκινήτου. Πάντως αγώνες για εμένα σημαίνει motoGP, ελπίζω για αρκετό καιρό ακόμα».