Η Mazda θα παρουσιάσει στην Έκθεση της Γενεύης το πρωτότυπο Takeri, το οποίο φωτογραφίζει με περισσή μάλιστα ευκρίνεια την εικόνα και τις τεχνολογικές εφαρμογές του επερχόμενου, το 2013, νέου Mazda 6.

Ουσιαστικά, το Mazda Takeri είναι το ίδιο αυτοκίνητο και πρακτικά το πρωτότυπο μεσαίο μοντέλο του ιάπωνα κατασκευαστή που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά την περασμένη χρονιά στην Έκθεση του Τόκιο.

Σχεδιαστικά, το «αθλητικό» αυτό σεντάν υιοθετεί τη νέα αισθητική γλώσσα της Mazda, το οποίο περιγράφεται πίσω από την ονομασία «KODO-Soulof Motion» και χαρακτηρίζεται από τις έντονα χυτές εξωτερικές γραμμές, τη χαμηλή και ιδιαίτερα εντυπωσιακή εμπρόσθια μάσκα αλλά και το δυναμικό πίσω μέρος.

Ακολουθώντας τις λύσεις που αξιοποιήθηκαν και στο νέο CX-5, το Takeri κλέβει την παράσταση και με τα ιδιαίτερα προχωρημένα και λεπτά εμπρός φώτα, που αναμφίβολα ενισχύουν το σπορτίφ προφίλ του. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, ό,τι αντικρίζει κανείς «πάνω» στο πρωτότυπο Takeri αναμένεται να μεταφερθεί στο νέο Mazda 6, με τις όποιες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το πρώτο να περιορίζονται στο σχήμα των εξωτερικών καθρεπτών και χειρολαβών των θυρών, καθώς και στη μορφή των τροχών.

Το Mazda Takeri δεν αποτελεί όμως μόνο ένα φορέα νέων σχεδιαστικών τεχνοτροπιών για την ιαπωνική εταιρεία, αλλά συνάμα και πρωτοποριακών τεχνολογιών. Αιχμή του δόρατος στον τομέα αυτό αναμένεται να είναι η νέα γενιά κινητήρων (βενζίνης και πετρελαίου) της γενιάς SkyActive, οι οποίοι διακρίνονται για τις περιορισμένες απαιτήσεις τους σε καύσιμο, τα ελαφρύτερα και πιο αποδοτικά συστήματα μετάδοσης (αυτόματα και χειροκίνητα), καθώς το νέο, χαμηλού βάρους δάπεδο.

Συν τοις άλλοις, το νέο Takeri θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Mazdaτο οποίο θα «κουβαλά» τη νέα τεχνολογία i-ELLOP, η οποία είναι υπεύθυνη για την αξιοποίηση μέρους της χαμένης κινητικής ενέργειας, μέσω του συστήματος πέδησης, προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου.

Αξίζει να σημειωθεί πως η ενέργεια αυτή, η οποία θα αποθηκεύεται σε ειδικούς συσσωρευτές, θα διοχετεύεται προκειμένου να λειτουργούν μια πλειάδα συστημάτων του αυτοκινήτου. Ως εκ τούτου, εκτιμάται ότι το σύστημα αυτό αναμένεται να εξασφαλίσει μια εξοικονόμηση στον τομέα της κατανάλωσης της τάξης του 10%.

Πηγή: 4troxoi.gr