Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές, η Alfa Romeo σχεδιάζει να προσθέσει μια έκδοση wagon στη γκάμα της μικρομεσαίας Giulietta, μέσα στο 2013.
Η εν λόγω έκδοση, όπως είναι προφανές, θα συμπληρώνει τη γκάμα της ήδη καταξιωμένης έκδοσης χάτσμπακ της Giulietta, που αποτελεί σήμερα το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της μιλανέζικης φίρμας, παρέχοντας την ίδια στιγμή –ως έκδοση- μια σημαντική εμπορική… χείρα βοηθείας στη «μαμά» Fiat σε μια εξόχως σημαντική κατηγορία οχημάτων της ευρωπαϊκής αγοράς, όπως είναι αυτή των στέισον βάγκον. Θυμίζουμε πως οι εταιρείες που απαρτίζουν το ιταλικό γκρουπ (βλ. Fiat, Lancia και Alfa Romeo) δεν έχουν παρουσιάσει ένα «συμπαγές» σε διαστάσεις μικρο-μεσαίο wagon μοντέλο από τις αρχές του 2008, εποχή που το όχι και τόσο επιτυχημένο Fiat Stilo Wagon σταμάτησε να παράγεται.
Αξίζει να προσθέσουμε με την ευκαιρία πως στην εξόχως ανταγωνιστική αγορά αυτοκινήτου της Δ. Ευρώπης, τα αυτοκίνητα της κατηγορίας αυτής αντιπροσωπεύουν επί του συνόλου σχεδόν το ένα τέταρτο των πωλήσεων, ποσοστό μάλιστα που σε ορισμένες αγορές, όπως σε αυτές της Γερμανίας και της Ιταλίας, το μερίδιο τους ανέρχεται έως και 70%.
Στρατηγικά, η έκδοση wagon της Giulietta αναμένεται να δώσει στην Alfa Romeo μια μικρή μεν, πλην όμως σημαντική τους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε τονωτική ένεση σε επίπεδο πωλήσεων, ενόσω η τελευταία προετοιμάζεται για την παρουσίαση δύο πολύ σημαντικών νέων μοντέλων μέσα στο 2013: της νέας Giulia, που θα παραλάβει τη σκυτάλη από την 159 και ενός crossover μοντέλου, που θα βασίζεται, όπως όλα δείχνουν, σε δάπεδο της «θυγατρικής» Chrysler. Θυμίζουμε πως, επί του παρόντος, η Alfa Romeo διαθέτει στις τάξεις της δύο μόλις μοντέλα, την 3θυρη MiTo και την 5θυρη Giulietta (σ.σ.: οι πωλήσεις της αντιπροσωπεύουν το 60% των συνολικών ευρωπαϊκών της μάρκας), καθώς από το Νοέμβριο που μας πέρασε οι ιθύνοντες της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας σταμάτησαν την παραγωγή της 159 στο εργοστάσιο Pomigliano d ‘Arco, ούτως ώστε να δημιουργηθεί… χώρος για την κατασκευή της νέας γενιάς του Fiat Panda.
Η επερχόμενη Alfa Romeo Giulietta Wagon, που σημειωτέον δεν θα διατίθεται στην αγορά της Β. Αμερικής (σημ.: σύμφωνα με τους Ιταλούς, η δεδομένη προτίμηση των αμερικανών στα σεντάν και crossover οχήματα θα αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα για την επιτυχία της έκδοσης στην αντίπερα όχθτου Ατλαντικού), αναμένεται να είναι ελαφρώς μακρύτερη σε μήκος σε σχέση με την 5θυρη, ενώ εκπλήξεις δεν αναμένονται ούτε στα μηχανικά σύνολα που θα την κινούν, τα οποία θα είναι τα ίδια με εκείνα των 5θυρων παραλλαγών της.
Πηγή: 4troxoi