Τα BMW i3 και i8 θα προσφέρουν υπηρεσίες με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ ο γνωστός συνθέτης Hans Zimmer δημιουργεί το soundtrack της Καμπάνιας της BMW για τα Social Media «Road to Coachella».
Η BMW i έκανε ντεμπούτο ως αποκλειστικός αυτοκινητιστικός εταίρος στο Φεστιβάλ Μουσικής και Τεχνών Coachella 2017 στην κοιλάδα της Καλιφόρνια, παρέχοντας υπηρεσίες μεταφοράς διακεκριμένων προσώπων (VIP shuttle) και φιλοξενία, το Σαββατοκύριακο 14-16 Απριλίου, ενώ θα συνεχιστεί και το διήμερο 21-23 Απριλίου. Εστιάζοντας στη βιώσιμη μετακίνηση και τις απαιτήσεις του μέλλοντος, η γερμανική φίρμα θα προσφέρει ηλεκτρικά i3 και plug-in υβριδικές, ηλεκτρικές X5 40e iPerformance για τις ανάγκες του Φεστιβάλ.
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του στόλου i3 στο Coachella είναι μία μοναδική εμφάνιση που δημιουργήθηκε ειδικά για την περίσταση και αντανακλά το δημιουργικό και αντισυμβατικό χαρακτήρα του φεστιβάλ. Plug-in υβριδικά, ηλεκτρικά οχήματα BMW i8 με εμφάνιση Coachella θα κινηθούν στους δρόμους μεταξύ Los Angeles και Palm Springs παρέχοντας υπηρεσίες σε επίλεκτους προσκεκλημένους και διάσημα ονόματα της μουσικής βιομηχανίας.
Το Coachella είναι από τα παγκοσμίως μεγαλύτερα μουσικά φεστιβάλ και αποτελεί την ιδανική σκηνή για τη BMW i: «Ο πλούτος ιδεών που φέρνουν οι καλλιτέχνες και η φιλοσοφία βιωσιμότητας του φεστιβάλ δημιουργούν μία μοναδική ατμόσφαιρα. Το Coachella είναι το μέρος που γεννήθηκαν πολλές νέες τάσεις, ιδέες και κινήματα», δήλωσε η Hildegard Wortmann, στέλεχος της εταιρίας. «Η BMW i είναι επίσης εμπνευστής πρωτοποριακών τάσεων και αντιπροσωπεύει τη χαρά της βιώσιμης μετακίνησης. Η μάρκα μας είναι ανοιχτή σε καινοτομίες, δημιουργική και γεμάτη ενθουσιασμό και το Coachella προσφέρει μία εξαιρετική πλατφόρμα για την ανάδειξη αυτής της φιλοσοφίας, συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα, το πάθος και τη συνδεσιμότητα. Ανυπομονούμε γι’ αυτή την εμπνευσμένη συνεργασία».
«Road to Coachella»
Η καμπάνια «Road to Coachella» στα social media σηματοδότησε το ξεκίνημα της συνεργασίας στις 14 Μαρτίου. Αυτή προσφέρει στους επισκέπτες την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια κλήρωση για να κερδίσουν δωρεάν είσοδο στο φεστιβάλ τεκμηριώνοντας την προετοιμασία και το ταξίδι τους στο Coachella Valley μέσω των social media και του hashtag #RoadToCoachella.
Ο διάσημος συνθέτης και μουσικός παραγωγός Hans Zimmer (“Inception”, «Pearl Harbor», «The Dark Knight« και «The Lion King») δημιούργησε το soundtrack για το προωθητικό βίντεο της καμπάνιας.
Το κομμάτι, διάρκειας 3 λεπτών, κυκλοφόρησε στις 9 Απριλίου στο κανάλι της BMW στο YouTube, βασίζεται σε μουσική του Zimmer και περιλαμβάνει το υβριδικό, ηλεκτρικό σπορ i8, ενώ παράλληλα δείχνει εικόνες από τις προετοιμασίες της ορχήστρας και του δημιουργού για την πρώτη τους παράσταση στο Coachella. Στο βίντεο εμφανίζονται και άλλοι καλλιτέχνες του Coachella, όπως Marshmello, Galantis, Ryan Rabin of Grouplove, Warpaint και Broods.
Επιπλέον, στα πλαίσια του φεστιβάλ, η BMW i υποδέχεται τους επισκέπτες στο καινοτόμο BMW i Brand Lounge (VIP Area), όπου θα έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν από κοντά τα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρίας και να περιεργαστούν τη μοναδική εμφάνιση Coachella, προϊόν συνεργασίας με τη Garage Italia Customs.
Νίκος Τσάδαρης