Σε μια γνωστή, για πληρώματα και θεατές, Ειδική Διαδρομή ξεκίνησε την Κυριακή 19 Μαρτίου το Κύπελλο Χωμάτινων Ράλι 2017, με έναν αγώνα που διοργανώθηκε από το Αθλητικό Σωματείο «Start Line».

Chalkias_Kontos

Το Εαρινό Ράλι Σπριντ 2017 είχε ως επίκεντρο το Λουτράκι Κορινθίας και περιλάμβανε 2 περάσματα από την Ειδική Διαδρομή «Κινέτα-Λουτράκι» μήκους 19,07 χιλιομέτρων. Βάση του αγώνα ήταν για ακόμη μια χρονιά το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου, που φιλοξένησε τους χώρους Επισκευών, Ανασυγκρότησης, Απονομής αλλά και το Αρχηγείο του ράλι.

Sioutis_Makris

Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο καιρός ήταν καλός και βοήθησε τα 26 πληρώματα που ξεκίνησαν, ώστε να ευχαριστηθούν τα περάσματα από την Ειδική Διαδρομή. Η μάχη για τη νίκη ήταν αμφίρροπη, με τους Θέμη Χαλκιά-Κώστα Κόντο (Subaru Impreza WRX STI, C2-N4) να είναι αυτοί που χαμογέλασαν τελευταίοι, κατακτώντας τη νίκη σε έναν αγώνα που χρησίμευσε σαν προπόνηση ενόψει της έναρξης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι σε λίγες ημέρες.

Η προσπάθεια των νικητών δεν ήταν εύκολη, καθώς στο πρώτο πέρασμα αντιμετώπισαν πρόβλημα με την ανάρτηση του αυτοκινήτου τους, ενώ ταυτόχρονα συνάντησαν έντονο ανταγωνισμό από τους Χρυσόστομο Καρέλλη-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer EVO IX, C2-N4) οι οποίοι σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και προηγούνταν στα μισά του αγώνα. Όμως, στο δεύτερο πέρασμα οι Καρέλλης-Μαχαίρας είχαν μια μικρή έξοδο από το δρόμο που δεν τους επέτρεψε να ολοκληρώσουν τον αγώνα, καθώς αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν. Tsakalos_Kotronis

Στη δεύτερη θέση της Γενικής Κατάταξης τερμάτισαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Mitsubishi Lancer EVO VI, C2-A8) ενώ στο βάθρο των νικητών, ανέβηκαν επίσης οι Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σελλής (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8), οι οποίοι κατέκτησαν την τρίτη θέση της κατάταξης.

Μια θέση πιο πίσω ολοκλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Τζέμος-Αντώνης Αγγελόπουλος (Mitsubishi Lancer EVO VIII, C2-A8). Στην 5η θέση, τερμάτισε το κορυφαίο πλήρωμα της Κατηγορίας F2 όπου κατατάσσονται αυτοκίνητα με κίνηση σε 2 τροχούς, οι Θόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris, C6-A5) οι οποίοι βελτίωσαν κατά πολύ το χρόνο τους στο δεύτερο πέρασμα και επικράτησαν στα δικίνητα, καθώς επίσης και στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική Κατηγορία C6. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Πέτρος Μαγγερίδης-Δημήτρης Γκορίτσας (Subaru STI, C2-A8).

ChalkiasKontos

Επιστρέφοντας στην F2, οι Σπύρος Βασιλείου-Βασίλης Μπάτζανος (Rover MG, C5-A6) ακολούθησαν τους νικητές και επικράτησαν στην Κατηγορία C5. Το πλήρωμα του MG σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της F2 στο πρώτο πέρασμα, παρόλο που έχασε χρόνο όταν βρέθηκε στη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου και εντέλει πέτυχε ένα καλό αποτέλεσμα. Την τριάδα της F2 διαμόρφωσαν οι «El Nak Jr.»-Ανδρέας Βίγκος (MG ZR 105, C6-A5) που ήταν και δεύτεροι στην C6, όπου τρίτοι πλασαρίστηκαν οι Παναγιώτης Πανούτσος-Θοδωρής Πανούτσος (Toyota Yaris, C6-A5).

Στο Εαρινό Ράλι Σπριντ 2017 συμμετείχαν και οχήματα 4Χ4, στην επιστροφή σε χωμάτινα ράλλυ μετά από αρκετό καιρό. Νικητές της κατηγορίας που συγκέντρωσε 4 συμμετοχές ήταν οι Πέτρος Σιούτης-Κωνσταντίνος Μακρής (Mitsubishi Pajero, TZ1), τους οποίους ακολούθησαν οι Γιώργος Κυπριανού-Ίαν Παπανικολάου (Jeep Grand Cherokee, TZ1), ενώ την κατάταξη διαμόρφωσαν οι Σταύρος Δημητριάδης-Παναγιώτης Κάλφας (Mitsubishi Pajero, TZ1) και Ευάγγελος Μπερσής-Κωνσταντίνος Έξαρχος (Suzuki Grand Vitara, TZ1).

Νικητές Κατηγοριών

C2: Θέμης Χαλκιάς-Κώστας Κόντος (Subaru Impreza WRX STI)

C5: Σπύρος Βασιλείου-Βασίλης Μπάτζανος (Rover MG)

C6: Θόδωρος Τσάκαλος-Απόστολος Κοτρώνης (Toyota Yaris)

4Χ4: Πέτρος Σιούτης-Κωνσταντίνος Μακρής (Mitsubishi Pajero)

Νίκος Τσάδαρης