Δεν πρόκειται για τον αντικαταστάτη του γνωστού Zafira, καθώς το Zafira Tourer επί της ουσίας επεκτείνει περαιτέρω την πολυμορφική γκάμα της Opel.
Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας το Tourer μεταφέρει στην πολυμορφική κατηγορία τις αξίες του Insignia, σε ό,τι αφορά την ποιότητα την οδική συμπεριφορά και την τεχνολογία.
Σε σχέση με τη τρέχουσα γενιά Zafira, το Tourer διαθέτει πιο σύγχρονη αισθητική ενώ είναι σημαντικά μεγαλύτερο. Το μεταξόνιο έχει φτάσει τα 2.760 mm (+57χιλ), τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί σημαντικά όπως και οι εξωτερικές διαστάσεις του αμαξώματος (4.658×1.884×1.685). Αναμενόμενα, είναι εμφανώς μεγαλύτεροι σε αίσθηση οι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές. H καμπίνα είναι αισθητά φαρδύτερη και ψηλότερη, ενώ ο χώρος αποσκευών στην πενταθέσια διάταξη φτάνει τα 710 λίτρα. Το Zafira Tourer είναι προαιρετικά επταθέσιο πλέον. Φυσικά στην 7θέσια έκδοση υπάρχει το σύστημα Flex7 σημαντικά αναβαθμισμένο. Η δεύτερη σειρά έχει ανασχεδιαστεί. Πλέον αποτελείται από τρία ανεξάρτητα καθίσματα που έχουν ελευθερία κινήσεων και σύρονται ξεχωριστά εμπρός/πίσω κατά 210 χιλ., ενώ το προαιρετικό σύστημα Lounge Seating αναδιπλώνει το μεσαίο κάθισμα και μετακινεί τα δυο ακριανά, περίπου όπως στο Meriva, προς τα μέσα και πίσω, δημιουργώντας συνθήκες σαλονιού για δυο επιβάτες οι οποίοι απολαμβάνουν εξαιρετική άνεση.
Σχεδιαστικά το εσωτερικό έχει την γνωστή αισθητική των Opel όπως την γνωρίζουμε όλοι από τα Astra και Insignia. τα υλικά και η κατασκευή ωστόσο είναι πιο προσεγμένα περισσότερο ποιοτικά ίσως και από το Insignia με αποτέλεσμα να δίνουν ένα διαφορετικό αέρα που κερδίζει οδηγό και επιβάτες. Μαλακό πλαστικό χρησιμοποιείται σε μεγάλη έκταση, η συναρμογή είναι η καλύτερη που έχουμε συναντήσει σε Οpel και όλα αυτά συμπληρώνονται ιδανικά από μια απόλυτα μασίφ αίσθηση από το πλαίσιο αφήνοντας αίσθηση ενός πραγματικά καλοφτιαγμένου αυτοκινήτου.
To Zafira Tourer εφοδιάζεται με το γνωστό 1.4Τ και τον 2λιτρο CDTi. Στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμο με τον 1.4Τ των 140 ίππων και τον 2λιτρο CDTi. Φυσικά για τα ελληνικά δεδομένα το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει ο πρώτος, όχι μόνο λόγω της απαγόρευσης του ντίζελ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αλλά λόγω τιμής και χωρητικότητας του κινητήρα. Στο δρόμο το Zafira Tourer 1.4T κινείται αξιοπρεπώς. Ο κινητήρας είναι ικανός να ταξιδέψει το βαρύ αμάξωμα με κανονικές ικανοποιητική ταχύτητα ακόμα και με πλήρες φορτίο. Φυσικά δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, ωστόσο ταιριάζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου αλλά και με τις σύγχρονες ελληνικές συνθήκες. Αυτό που ξεχωρίζει πάντως στο Zafira είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και γενικότερα τα οδικά χαρακτηριστικά τα οποία σε σχέση με την 2η γενιά του μοντέλου είναι εμφανώς βελτιωμένα. Είναι πιο σταθερό, ακόμα πιο ευθύβολο και με καλή αίσθηση στο τιμόνι και τα φρένα. Γενικότερα το προφίλ του αυτοκινήτου σκιαγραφούν η καλύτερη αισθητική, μεγαλύτεροι χώροι σε σχέση με την δεύτερη γενιά του Zafira, βελτιωμένοι χώροι, σημαντικά καλύτερη ποιότητα κατασκευής και οδικά χαρακτηριστικά τα οποία κοστίζουν σχεδόν 1.000 ευρώ επιπλέον του παλαιότερου Zafira 1.6 με 115 ίππους (20.590 ευρώ).
Πηγή: 4troxoi.gr