Ο νέος κινητήρας 1,8 MIVEC της Mitsubishi υπόσχεται αισθητή μείωση στην κατανάλωση, μέσω και της τεχνολογίας AS&G Αutomatic Stop & Go.

Η Mitsubishi συνεχίζει την ανάπτυξη των κινητήρων της με το τελευταίο της δημιούργημα να είναι ένας βενζινοκινητήρα νέας γενιάς 1,8 λίτρων με την κωδική ονομασία «4J10» που ενσωματώνει την εξέλιξη του MIVEC (σύστημα με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων), και ο οποίος συνεργάζεται με τεχνολογία εξοικονόμησης ενέργειας Stop & Go (AS&G).

Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για εξελιγμένη μορφή του σημερινού πολύ καλού 1.800άρη κινητήρα που έχει στη γκάμα της η ιαπωνική φίρμα.

Ο νέος 4J10 τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας θα κάνει το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία αυτό το μήνα και θα τοποθετηθεί στα μοντέλα, ASX/Outlander Sport, Lancer Sedan και Lancer Sportback. Οι δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στα 3 μοντέλα έδειξαν 12% αύξηση στην αυτονομία του καύσιμου.

Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα, το νέο αυτό μοτέρ αποδίδει 139 ίππους στις 6.000 στρ,/λεπτό και τη ροπή να αγγίζει τα 172 Nm. Αυτά τα νούμερα βέβαια, πιθανόν να διαφέρουν από μοντέλο σε μοντέλο και να αφορούν μόνο την ιαπωνική αγορά.

Τέλος, ο νέος αυτός κινητήρας συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και με αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας CVT.

Πηγή: autotriti.gr