Ο V8 κινητήρας της Chevrolet αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία της αμερικανικής φίρμας, καθώς από το 1955 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε συνεχίζει μέχρι και σήμερα να αποτελεί σημείο αναφοράς στους λάτρεις της ωμής αυτοκινητιστικής δύναμης.
Σημείο αναφοράς του αποτέλεσαν το συμπαγές μέγεθος, η απλή του δομή, η οποία σου επιτρέπει να… βάλεις κατσαβίδι και το χαμηλό κόστος σε συνδυασμό με τις υψηλές επιδόσεις που προσφέρει. Για αυτό και σημείωσε αμέσως μεγάλη επιτυχία όπως αναφέρει και ο Jim Campell, αντιπρόεδρος της GM και Υπεύθυνος του τμήματος Οχημάτων Υψηλής απόδοσης.
Για τους λάτρεις της ιστορίας να αναφέρουμε, πως πριν τον V8 Small Block, δηλαδή από το 1929 ως το 1955, η Chevrolet είχε στη γκάμα της αποκλειστικά 6κύλινδρα μοτέρ, όμως η ανάγκη της εποχής για περισσότερη δύναμη οδήγησε στο V8 με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών.
Φυσικά, στο πέρασμα των χρόνων o κινητήρας έχει υποστεί πολλαπλές βελτιώσεις και δεν θυμίζει σε απόδοση αυτόν των 195 καρμπιρατεράτων ίππων, αλλά έχοντας μετεξελιχθεί σε Big Blog (χωρητικότητα ακόμη και 9,4 λίτρα!) αποτελεί συνώνυμο της αμερικανικής φράσης της bigger the better.
Σήμερα, η Chevrolet πουλάει περισσότερα 4κύλινδρα μοτέρ, όμως το νούμερο των 100.000.000 μονάδων του V8 αναμφίβολα είναι άξιο αναφοράς.
Πηγή: autotriti.gr