Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της νέας M2 Coupe στις 16 Απριλίου, η BMW παρουσίασε μία ψηφιακή καμπάνια. Πρωταγωνιστές της ταινίας «Eyes on Gigi» είναι η νέα M2 Coupe και η αμερικανίδα Gigi Hadid, διάσημη στο χώρο της πασαρέλας, στην πρώτη της εμφάνιση σε διαφήμιση αυτοκινήτου. Οι δυναμικές επιδόσεις και η ευελιξία της M2 Coupe και η αισθησιακή ομορφιά και έμφυτη κομψότητα της γοητευτικής Gigi Hadid ενέπνευσαν το διάσημο κινηματογραφικό παραγωγό και σεναριογράφο Marc Forster να δημιουργήσει κάτι πολύ ασυνήθιστο. Ο ίδιος έχει σκηνοθετήσει στο παρελθόν ταινίες όπως «James Bond-Quantum of Solace», «Monster’s Ball» και «World War Z». Η ταινία αρχικά προβάλλεται αποκλειστικά στο YouTube και στο Facebook από τις 14 Απριλίου και καλεί τους θεατές να παίξουν ένα πολύ διαφορετικό παιχνίδι «παραπλάνησης»: Ξεκινώντας, η Gigi Hadid μπαίνει σε μία από τις τρεις παρκαρισμένες M2 Coupe. Από εκεί και μετά, ο θεατής δεν πρέπει να χάσει από τα μάτια του τη Gigi και τη M2 Coupe στην οποία μπήκε. Την επόμενη στιγμή, δύο ακόμα M2 Coupe μπαίνουν στο παιχνίδι και μία καταιγιστική χορογραφία ξεκινά, κάνοντας την παρακολούθηση σχεδόν ακατόρθωτη. Στο τέλος και οι 5 M2 Coupe ακινητοποιούνται και ο θεατής πρέπει να αναγνωρίσει σε ποια από όλες βρίσκεται η Gigi Hadid. Το θεαματικό «one-shot» stunt γυρίστηκε σε ένα αεροδρόμιο στην Έρημο Mojave της Καλιφόρνια, υπό της οδηγίες του οσκαρικού κάμεραμαν Mauro Fiore («Avatar», «The Equalizer»). Η διαδραστική έκβαση του παιχνιδιού ολοκληρώνεται στον ειδικό ιστότοπο EyesOnGigi.com, όπου ο θεατής μπορεί να παρακολουθήσει την επική χορογραφία από προοπτική 360 μοιρών. Το «Eyes on Gigi» σηματοδοτεί επίσημα το ντεμπούτο συνεργασίας του top model από το Λος Άντζελες με μία μάρκα αυτοκινήτων. «Είμαστε χαρούμενοι που η Gigi Hadid δέχτηκε να γίνει το πρόσωπο της παγκόσμιας καμπάνιας μας για τη νέα BMW M2 Coupe», σχολίασε ο Uwe Dreher, επικεφαλής διεθνών επικοινωνιών της BMW. «Η Gigi και η M2 ταιριάζουν τρομερά: Και οι δύο είναι ισχυρές προσωπικότητες με συναρπαστικά χαρίσματα». Η Hadid δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό της: «Η BMW είναι θρυλική μάρκα. Το γεγονός ότι γίνομαι το πρόσωπο αυτής της καμπάνιας είναι σίγουρα μία σημαντική στιγμή της καριέρας μου. Η M2 είναι τόσο cool και απολαυστική». Η ψηφιακή διαφήμιση δίνει το έναυσμα για μια ολοκληρωμένη παγκόσμια καμπάνια μέσω τηλεοπτικών, ψηφιακών και κοινωνικών μέσων και καναλιών CRM, από τις 14 Απριλίου. Αυτή η ψηφιακή προσέγγιση του «Eyes on Gigi» ωφελείται επίσης από την έντονη παρουσία της Hadid στα social media. Με 16,1 εκατομμύρια συνδρομητές στο Instagram, σχεδόν 1,9 εκατομμύρια followers στο Twitter και περίπου 2,6 εκατομμύρια φίλους στο Facebook, η Hadid είναι ένα πρόσωπο με ισχυρή επιρροή σε αυτό τον τομέα. Εάν ένας παίκτης επιλέξει τη σωστή M2 Coupe, η προηγμένη ψηφιακή αρχιτεκτονική της καμπάνιας οδηγεί στην ψηφιακή έκθεση μιας M2 Coupé στην εταιρία πωλήσεων BMW στη χώρα του παίκτη. Στη Hadid άρεσε η πρωτότυπη καμπάνια. «Όταν με πλησίασαν για την παρουσίαση αυτής της ιδέας, τη λάτρεψα και με τίμησε η πρόταση που μου έγινε. Πέρασα καταπληκτικά δουλεύοντας στο project». Θέλοντας να διασφαλίσει τη συνέχιση της οδηγικής απόλαυσης για τη νέα φίλη της μάρκας, η BMW θα χορηγήσει στη Hadid τη δική της M2 Coupe για 6 μήνες. Νίκος Τσάδαρης