Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της νέας M2 Coupe στις 16 Απριλίου, η BMW παρουσίασε μία ψηφιακή καμπάνια. Πρωταγωνιστές της ταινίας «Eyes on Gigi» είναι η νέα M2 Coupe και η αμερικανίδα Gigi Hadid, διάσημη στο χώρο της πασαρέλας, στην πρώτη της εμφάνιση σε διαφήμιση αυτοκινήτου. Οι δυναμικές επιδόσεις και η ευελιξία της M2 Coupe και η αισθησιακή ομορφιά και έμφυτη κομψότητα της γοητευτικής Gigi Hadid ενέπνευσαν το διάσημο κινηματογραφικό παραγωγό και σεναριογράφο Marc Forster να δημιουργήσει κάτι πολύ ασυνήθιστο. Ο ίδιος έχει σκηνοθετήσει στο παρελθόν ταινίες όπως «James Bond-Quantum of Solace», «Monster’s Ball» και «World War Z». Η ταινία αρχικά προβάλλεται αποκλειστικά στο YouTube και στο Facebook από τις 14 Απριλίου και καλεί τους θεατές να παίξουν ένα πολύ διαφορετικό παιχνίδι «παραπλάνησης»: Ξεκινώντας, η Gigi Hadid μπαίνει σε μία από τις τρεις παρκαρισμένες M2 Coupe. Από εκεί και μετά, ο θεατής δεν πρέπει να χάσει από τα μάτια του τη Gigi και τη M2 Coupe στην οποία μπήκε. Την επόμενη στιγμή, δύο ακόμα M2 Coupe μπαίνουν στο παιχνίδι και μία καταιγιστική χορογραφία ξεκινά, κάνοντας την παρακολούθηση σχεδόν ακατόρθωτη. Στο τέλος και οι 5 M2 Coupe ακινητοποιούνται και ο θεατής πρέπει να αναγνωρίσει σε ποια από όλες βρίσκεται η Gigi Hadid.
Η Gigi Hadid πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της BMW M2 Coupe
Μια επαναστατική μέθοδος διαφήμισης
