Το καινούργιο Focus στην ισχυρότερη έκδοσή του, με τον EcoBoost κινητήρα των 1,6 λτ. ισχύος 182 ονομαστικών ίππων, προσφέρει ό,τι ζητά κανείς από ένα σύγχρονο μικρομεσαίο χάτσμπακ σε ένα πολύ φιλικό και πολιτισμένο σύνολο.
Με τα σημερινά τουλάχιστον δεδομένα, μέχρι την παρουσίαση του ST στα τέλη του 2012, η κορυφαία έκδοση του Focus είναι αυτή με τον EcoBoost κινητήρα των 1,6 λτ. ονομαστικής ισχύος 182 ίππων (υπάρχει και με 150 ίππους με την ίδια ροπή, κατανάλωση και εκπομπές CO2).
Η επιπρόσθετη δύναμη του 1.600άρη EcoBoost κινητήρα των 182 ίππων δεν αλλοιώνει τα πολύ καλά χαρακτηριστικά της έκδοσης των 150 ίππων που, όπως και η ισχυρότερη εκδοχή, διακρίνεται από το ιδιαίτερα πολιτισμένο της προφίλ.
Η σχετικά σφιχτή ανάρτηση αμβλύνει με αρκετά αποτελεσματικό τρόπο τις διάφορες ανωμαλίες της ασφάλτου, ενώ το πολύ καλό στήσιμό της σε συνδυασμό με το συμπαγές πλαίσιο, προσδίδουν στο αυτοκίνητο υποδειγματική σταθερότητα, όπου και να κινηθεί.
Στις ευθείες το αυτοκίνητο «καταπίνει» χιλιόμετρα, δίχως να τα κάνει αισθητά στους επιβάτες, ενώ και στις στροφές είναι ουδέτερο με αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης. Επίσης, ο οδηγός αισθάνεται σιγουριά που προέρχεται από τη θετική αίσθηση που λαμβάνει από το τιμόνι, αλλά και από την αποτελεσματικότητα των φρένων.
Κινητήρας
Ο 1,6 λτ. κινητήρας EcoBoost ισχύος 182 ονομαστικών ίππων είναι υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό και διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων (Ti-VCT). Το μηχανικό αυτό σύνολο ξεχωρίζει για την ιδιαίτερα πολιτισμένη του λειτουργία, αφού διαθέτει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, είναι γραμμικό, δεν έχει κενά και ξεσπάσματα ισχύος στην απότομη επιτάχυνση και κινεί γρήγορα το μικρομεσαίο Ford. Επίσης, οι μακριές 6 σχέσεις του θετικού σε αίσθηση κιβωτίου γεμίζουν χωρίς δυσκολία και σε συνδυασμό και με το ομαλής λειτουργίας Auto-Start-Stop, διατηρούν την κατανάλωση σε λογικά επίπεδα.
Ποιοτικό εσωτερικό με σχετικά καλές ανέσεις
Καμία αλλαγή δεν υπάρχει στο μοντέρνο αλλά και κάπως φορτωμένο σχεδιαστικά θάλαμο των επιβατών. Σε αυτόν ξεχωρίζει το παχύ αφρώδες υλικό που καλύπτει τη μεγαλύτερη επιφάνεια του ταμπλό, ωστόσο δεν λείπουν οι μικροατέλειες στη συναρμογή. Από πλευράς χώρων, 4 ενήλικα άτομα θα νιώσουν άνετα, όμως το σχετικά στενό πίσω τμήμα της καμπίνας απαιτεί παραχωρήσεις για τη φιλοξενία ενός ακόμη ατόμου. Επίσης, ο χώρος αποσκευών των 316 λτ. είναι μικρός για μικρομεσαίο χάτσμπακ.
Πηγή: autotriti.gr