Το νέο XC90 της Volvo, φέρει στο βασικό του εξοπλισμό όχι μόνο ό,τι πιο προηγμένο έχουν παρουσιάσει οι παραδοσιακά κορυφαίοι στον τομέα της ασφάλειας Σουηδοί, αλλά και δύο εντελώς νέες, καινοτόμες τεχνολογίες: σύστημα προστασίας σε περίπτωση εκτροπής από το δρόμο και δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, με αυξημένο κίνδυνο για τα δύο οχήματα.
Για το λανσάρισμα ενός τόσο πρωτοποριακού μοντέλου, δε θα μπορούσαν παρά να επιστρατευτούν τα πλέον σύγχρονα τεχνολογικά μέσα επικοινωνίας και διαφήμισης. Και όντως: για πρώτη φορά στην Ελλάδα, χρησιμοποιείται διαφημιστικά η ολοκαίνουργια εφαρμογή του Shazam για εικόνα! Πρόκειται για μία πρωτοποριακή ενέργεια προσέγγισης του κοινού και διανομής multimedia υλικού, που εμπνεύστηκε για τη Volvo Car Hellas η Mindshare Bold, συνεργάτης της σουηδικής μάρκας στο χώρο των Media.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή όσο και ευχάριστη: αρχικά ο κάτοχος οποιουδήποτε smartphone, πρέπει να έχει εγκαταστήσει στο κινητό του την τελευταία έκδοση της εφαρμογής Shazam, που επιτρέπει και τη χρήση της φωτογραφικής κάμερας. Στη συνέχεια, ανοίγει την εφαρμογή και φωτογραφίζει, ουσιαστικά «σκανάρει» ολόκληρη την εικόνα που απεικονίζει το XC90 και η οποία φέρει και το διακριτικό λογότυπο της εφαρμογής Shazam. Η εικόνα αυτή μπορεί να είναι μία καταχώρηση σε έντυπο, εφημερίδα ή περιοδικό, μία εικόνα που εμφανίζεται σε κάποιον ιστότοπο κλπ. Δεν χρειάζεται κάτι επιπλέον, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα η εφαρμογή Shazam, αναγνωρίζοντας το XC90, παρουσιάζει στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου το καταπληκτικό video του «Feeling Good». Πρόκειται για το τραγούδι που δημιούργησε αποκλειστικά για τη Volvo ο Avicii, ο διάσημος Σουηδός καλλιτέχνης, DJ και παραγωγός, σηματοδοτώντας την έναρξη της παγκόσμιας καμπάνιας της Volvo, με τίτλο «A New Beginning» και αφορμή το λανσάρισμα του XC90.
Ο τρόπος που λειτουργεί η εφαρμογή Shazam για την καταχώρηση του Volvo XC90, φαίνεται στο video
Νίκος Τσάδαρης