H Mercedes παρουσίασε στη Φρανκφούρτη την εξέλιξη της σειράς Ε. Δεν πρόκειται για facelift. Οι οπτικές αλλαγές είναι ελάχιστες έως και δυσδιάκριτες, όπως τα φώτα Led στον εμπρός προφυλακτήρα και εσωτερικά μια έγχρωμη οθόνη στον κεντρικό πίνακα οργάνων. Οι αλλαγές κυρίως αφορούν στην βελτίωση της γκάμας του μοντέλου.
Όλοι οι κινητήρες είναι βελτιωμένοι στα σημεία με στόχο την οικονομία, στη γκάμα της E παίρνουν θέση πλέον ο 3,5 V6 άμεσου ψεκασμού με απόδοση 306 άλογα και ο 4,5 V8 με δυο τούρμπο που αποδίδει 408 ίππους. Στάνταρ θα είναι πλέον το σύστημα Stop & Start, όχι μόνο στην E 200 BlueEfficiency αλλά και στην Ε250, Ε350, Ε500 αλλά και σε τέσσερις ντίζελ. Ακόμα το αυτόματο κιβώτιο 7 G-TRONIC που πλέον θα είναι στάνταρ εξοπλισμός και στην E250 BE, E350 BE και την E500 BE.
Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το σύστημα BlueDirect το οποίο βασίζεται στην τρίτης γενιάς σύστημα άμεσου ψεκασμού. Δίνει την δυνατότητα πολλαπλών αναφλέξεων τα πιεζοηλεκτρικά μπεκ μπορούν να ψεκάσουν ως και 5 φορές σε κάθε κύκλο του κινητήρα ενώ η στρωματοποιημένη καύση που δημιουργείται ευνοεί την απόδοση και την οικονομία. Ανάλογα βελτιωμένο είναι και το 7G-TRONIC PLUS με νέο μετατροπέα ροπής αλλά και άλλες βελτιώσεις.
ΝGT (natural Gas Technology)
Στην παρουσίαση είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και μια ιδιαίτερη έκδοση της E με τα διακριτικά NGT. Kαίει φυσικό αέριο βασίζεται στον κινητήρα της E200 και χρησιμοποιεί την προηγούμενη γενιά του 1.800άρη κινητήρα με τον μηχανικό υπερσυμπιεστή. Αποδίδει 163 ίππους και 240 Nm (24,5 χλγμ.)/3.000 – 4.000 σ.α.λ. ροπής ενώ το κόστος κίνησης με φυσικό αέριο υπολογίζεται 50% χαμηλότερο συγκρινόμενο με την βενζίνη ενώ κατά 20% μειώνονται οι εκπομπές CO2.
Πηγή: 4troxoi.gr