Τρία Citroen DS3 κατάφεραν να σημειώσουν τους κορυφαίους χρόνους στο σημερινό shakedown του Ράλι Μεξικό, με τον Sebastien Ogier να σημειώνει τον ταχύτερο εκ αυτών. Η διαδρομή των περίπου 4 χιλιομέτρων πρόσφερε τη δυνατότητα για μία πρώτη εικόνα, σχετικά με το τι θα δούμε στις ειδικές διαδρομές. Έτσι, λοιπόν, τα πρώτα στοιχεία δείχουν ότι η κατάσταση θα είναι διαφορετική σε σχέση με ότι είδαμε στη Σουηδία. Τα Citroen έδειξαν σαφώς πιο ανταγωνιστικά σημειώνοντας τους τρεις κορυφαίους στο σημερινό shakedown, με τον Sebastien Ogier να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο. Τον ακολούθησαν οι Petter Solberg και Sebastien Loeb, με τον Νορβηγό να αντιμετωπίζει πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης, την ώρα που το ταχύτερο Ford βρέθηκε 1,5 δευτερόλεπτο πιο πίσω. Αυτό το στοιχείο είναι που κάνει και τη διαφορά. Βέβαια, σε καμία περίπτωση αυτό δεν προσφέρει τη δυνατότητα για ασφαλή συμπεράσματα, αλλά είναι ένα πρώτο δείγμα γραφής. Ειδικότερα, αν συνδυάσετε και το γεγονός ότι τα δύο κορυφαία Ford θα έχουν μειονέκτημα ελέω σειράς εκκίνησης, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι τα Citroen μοιάζουν με το ακλόνητο φαβορί τουλάχιστον για την πρώτη ημέρα του αγώνα.
Από την πλευρά της Ford, o Malcolm Wilson, επικεφαλής της ομάδας, δήλωσε ότι είναι ικανοποιημένος από την απόδηση των Fiesta, υποστηρίζοντας ότι οι επιδόσεις ήταν καλύτερες σε σχέση με πέρσι, την ώρα πουοι οδηγοί του σύμφωνα με τον ίδιο, δεν πίεσαν στην ειδική για να αποφύγουν τα προβλήματα. Κάτι που δεν ισχύει για τον Dennis Kuipers, ο οποίος σε ένα χαντάκι πλήγωσε το ψυγείο του Fiesta WRC. Σημειώστε ότι το shakedown ξεκίνησε με μία ώρα καθυστέρηση, ελέω της μεγάλης προσέλευσης του κόσμου και της προσπάθειας των κριτών να τους τοποθετήσουν σε ασφαλή σημεία στην ειδική.
Βέβαια, το στοιχείο που απασχολεί τους μάνατζερ των ομάδων και τους τεχνικούς, είναι η απόδοση των κινητήρων στο μεγάλο υψόμετρο. Τα χαμηλά επίπεδα αέρα σε αυτό το υψόμετρο, έχουν σαν αποτέλεσμα την μειωμένη κατά 20% απόδοση των κινητήρων. Μία πρόκληση που στην Citroen έχουν βρει τρόπο να αντιμετωπίσουν τα τελευταία χρόνια, σε αντίθεση με την Ford. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2010 στους δύο αγώνες που διεξήχθησαν σε μεγάλο υψόμετρο (Μεξικό και Βουλγαρία) τα Ford Focus αντιμετώπισαν σημαντικά προβλήματα, με αποτέλεσμα οι Citroen C4 WRC να κάνουν κάνουν κατάληψη στο βάθρο. Για αυτόν ακριβώς το λόγο η Ford δούλεψε σε ειδικό εργαστήριο στη Μ. Βρετανία, έτσι ώστε να ρυθμίσει τον κινητήρα για αυτού του είδους τις συνθήκες. Βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν θα δούμε τη μέγιστη απόδοση των νέων WRCars, κάτι που υποστηρίζει με θέρμη ο επικεφαλής της Citroen Racing, Olivier Quesnel, ο οποίος θεωρεί ότι ο πρώτος πραγματικός αγώνας είναι ο τρίτος γύρος του θεσμού, το Ράλι Πορτογαλίας.
Ο αγώνας ξεκινάει σε λίγες ώρες στο Μεξικό, με την τέλεση της σούπερ ειδικής στο κέντρο της παλιάς πόλης του Guanajuato. Αξίζει να σημειώσετε ότι η χώρα μας έχει οκτώ ώρες διαφορά με την πόλη της Leon που είναι το επίκεντρο του αγώνα.
Πηγή: 4troxoi.gr