Μετά τα C-Max, Grand C-Max και S-Max, η γκάμα των πολυχρηστικών μοντέλων της Ford, διευρύνεται προς τα… κάτω! Η εταιρεία παρουσιάζει αυτές τις ημέρες στην έκθεση της Γενεύης το νέο B-Max το οποίο βασίζεται στο μικρό Fiesta, αλλά διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα των μοντέλων που αναφέρθηκαν παραπάνω!
Εκτός από τη δυναμική σχεδίαση που διέπει όλο το αμάξωμα του νέου B-Max, τα πιο σημαντικά στοιχεία που μπορεί να παρατηρήσει κανείς είναι οι συρόμενες πίσω πόρτες (για απόλυτη ευκολία και χρηστικότητα), αλλά και η έλλειψη της μεσαίας κολώνας. Για να συμβεί αυτό οι μηχανικοί της εταιρείας εργάστηκαν σκληρά, ώστε να δημιουργήσουν την ανάλογη δομή στις πόρτες που τους δίνει τη δυνατότητα να λειτουργήσουν ως… μεσαία κολώνα. Έτσι, κάθε φορά που αυτές κλείνουν, στη σημείο που ενώνονται η εσωτερική δομή τους είναι αρκετά στιβαρή, ώστε να αντικαταστήσει (σύμφωνα πάντα με τον κατασκευαστή) την εσωτερική κολώνα, και να προσφέρει τα απαιτούμενα υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας!
Έτσι το B-Max μπορεί να ανήκει στην κατηγορία των μικρών πολυμορφικών, όμως διακρίνεται για τον εντυπωσιακό του σχεδιασμό (ας μην ξεχνάμε ότι χρησιμοποιεί τη σχεδιαστική γλώσσα kinetic της εταιρείας), ενώ την ίδια στιγμή διαθέτει κορυφαία πρακτικότητα, αλλά και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες (συμπεριλαμβανομένης και της πανοραμικής οροφής) που συμβάλλουν τα μέγιστα στην περιμετρική ορατότητα!
Το νέο B-Max είναι μόλις 11 εκατοστά μεγαλύτερο σε συνολικό μήκος αλλά και ύψος από το Fiesta (ξεπερνώντας οριακά τα 4 μέτρα), και 32 εκατοστά μικρότερο από το C-Max. Η σειρά των πίσω καθισμάτων πέφτει σε ποσοστό 60/40%, ενώ με αυτά αναδιπλωμένα, αλλά και με το κάθισμα του συνοδηγού σε ανάκληση το B-Max μπορεί να φιλοξενήσει αντικείμενα με μήκος που φτάνει τα 2,35 μέτρα! Στο ταμπλό η Ford υιοθετεί την τεχνολογία HMI (Human Machine Interface), που εκτός των άλλων περιλαμβάνει και οθόνη αφής μεγέθους 6 ιντσών.
Τέλος, η κίνηση του B-Max θα εξασφαλίζεται από ένα μικρό τρικύλινδρο σύνολο ενός λίτρου τεχνολογίας EcoBoost, με άμεσο ψεκασμό, υπερτροφοδότηση και σύστημα start&stop. Αυτό το σύνολο είναι ακόμη σε φάση εξέλιξης, όμως όταν ξεκινήσει η παραγωγή του μοντέλου, θα του επιτρέψει να τοποθετηθεί κατευθείαν στην κορυφή της κατηγορίας του με πολύ περιορισμένη κατανάλωση και ρύπους CO2.
Πηγή: autotriti.gr