Ο επικεφαλής της βαθμολογίας, Mikko Hirvonen, είναι σίγουρος ότι στο δεύτερο γύρο του WRC στο Μεξικό, θα έχει πολύ δύσκολο έργο. Ο Φινλανδός, που βρίσκεται πρώτος μετά από την νίκη του στη Σουηδία, τον εναρκτήριο αγώνα της αγώνας, θα έχει το μειονέκτημα της σειράς εκκίνησης, τουλάχιστον την πρώτη ημέρα του αγώνα. Ο ίδιος, γνωρίζει ότι το γεγονός πως θα καθαρίζει το δρόμο για τους υπολοίπους θα αποτελέσει τροχοπέδη στην προσπάθεια του. «Όταν είσαι επικεφαλής στην βαθμολογία έχεις και κάποια μειονεκτήματα, και ένα από αυτά είναι ότι πρέπει να ξεκινήσουμε πρώτοι στις ειδικές, στον πρώτο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς», είπε ο Hirvonen και συνέχισε: «Οι αντίπαλοι μου έχουν καλύτερη σειρά εκκίνησης την πρώτη ημέρα και θα είναι δύσκολα για εμάς. Όμως, παρόλα αυτά θα προσπαθήσουμε να βρούμε τρόπο να διεκδικήσουμε τη νίκη. Αυτή είναι η τρίτη συνεχόμενη φορά που θα βρεθούμε σε αυτή τη θέση στο Μεξικό, άρα το έχω συνηθίσει και για αυτό δεν υποτιμώ τις δυσκολίες που θα συναντήσουμε».
Στη συνέχεια, δεν παρέλειψε να συμπληρώσει ότι η νίκη στην Σουηδία, όσο σημαντική και αν ήταν, ανήκει πλέον στο παρελθόν. «Η νίκη στο πρώτο αγώνα του αυτοκινήτου, ήταν ιδανική αρχή για την ομάδα, αλλά και για την ομάδα. Όμως δεν θα σημαίνει τίποτα αν δεν χτίσουμε επάνω σε αυτόν στον επόμενο γύρο στο Μεξικό. Δεν είναι εύκολος αγώνας, ειδικά από τη στιγμή που το μεγάλο υψόμετρο επηρεάζει την απόδοση των αυτοκινήτων. Δεν έχουμε σημειώσει καλά αποτελέσματα τα τελευταία χρόνια εκεί, αλλά πιστεύω ότι το καινούργιο αυτοκίνητο θα μας δώσει περισσότερες ελπίδες για τα νίκη. Μην ξεχνάτε, ότι το Fiesta WRC χρησιμοποιεί κιβώτιο έξι σχέσεων και αυτό θα μας επιτρέψει να εκμεταλλευθούμε καλύτερη τη διαθέσιμη ισχύ του κινητήρα». Ο Jari Matti Latvala, ο οποίος και θα οδηγήσει το δεύτερο Fiesta, δηλώνει ότι είναι πολύ καλά προετοιμασμένος για τον δεύτερο γύρο της χρονιάς, παρά το ατύχημα που είχε κατά τη διάρκεια δοκιμών πριν από δύο εβδομάδες στην Πορτογαλία. «Η τελευταία μέρα δοκιμών που κάναμε στην Πορτογαλία, ήταν σε στεγνό οδόστρωμα, δηλαδή σε συνθήκες αντίστοιχες με αυτές που θα συναντήσουμε στο Μεξικό. Ήταν ιδανικό, αφού η ομάδα μπόρεσε και ρύθμισε τον κινητήρα για της συνθήκες που αντιμετωπίσουμε με το υψόμετρο στο Μεξικό. Επέλεξα ένα λιγότερο επιθετικό set up και είναι σίγουρος ότι το αυτοκίνητο θα είναι απόλυτα ανταγωνιστικό εκεί».
Πηγή: 4troxoi.gr