Η αυξανόμενη δημοτικότητα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA, μέρος του οποίου αποτελεί το Ράλλυ Ακρόπολις, αποδεικνύεται από τα δεδομένα στατιστικά της χρονιάς που πέρασε.

Συγκεκριμένα, το 2024 η άνοδος στην τηλεθέαση και η παγκόσμια κάλυψη ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο, με πάνω από 1,3 δισεκατομμύρια τηλεθεατές, σημειώνοντας αύξηση 61% σε σχέση με το 2023. Συνολικά, προβλήθηκαν 13.000 ώρες αγωνιστικού περιεχομένου μέσα από 32.400 μεταδόσεις.

Το ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα ενισχύθηκε σημαντικά σε αγορές όπως η Ιαπωνία, η Φινλανδία, η Γαλλία, η Πορτογαλία αλλά και η Ελλάδα, όπου η τηλεθέαση σημείωσε αξιοσημείωτη άνοδο, την ώρα που η δυνητική απήχηση του συνόλου των αγώνων στο κοινό υπολογίζεται στα 11,4 δισ.

Ανάλογα εντυπωσιακή ήταν η ανάπτυξη στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με τις προβολές βίντεο στις ψηφιακές πλατφόρμες να αγγίζουν τα 738,7 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 97% σε σχέση με το 2022. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσέλκυσαν 8,5 εκατομμύρια νέους ακολούθους, ενώ οι συνολικές αλληλεπιδράσεις ξεπέρασαν τα 60,9 εκατομμύρια. Το TikTok αναδείχθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πλατφόρμα για το WRC, με αύξηση 23% στους ακόλουθους.

Στο πλαίσιο αυτής της εξαιρετικής χρονιάς, το Ράλλυ Ακρόπολις διατήρησε τη φήμη του ως ένας από τους πιο απαιτητικούς και συναρπαστικούς αγώνες του πρωταθλήματος. Η ελληνική διοργάνωση κατέγραψε ρεκόρ τηλεθέασης και αλληλεπιδράσεων, επιβεβαιώνοντας τον εμβληματικό της ρόλο στο καλαντάρι του WRC.

Ειδικότερα ως προς την τηλεοπτική προβολή, το ενδιαφέρον του κοινού αυξήθηκε κατά 12% σε σύγκριση με το 2023, με θεατές από περισσότερες από 58 χώρες να παρακολουθούν τον αγώνα, ενώ οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έφτασαν τα 22,8 εκατομμύρια σε απήχηση, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο. Η κάλυψη του αγώνα είχε παγκόσμιο χαρακτήρα, με πάνω από 1.000 προγράμματα ειδήσεων να κάνουν αναφορές σε διαφορετικές γωνιές του πλανήτη.