Με λιγότερο από τρεις εβδομάδες να απομένουν πριν από την έναρξη των επίσημων δοκιμών (από 4 έως 7 Νοεμβρίου) για την 11η σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E, η DS Automobiles και η Penske Autosport παρουσίασαν το 3ης γενιάς μονοθέσιο DS E-TENSE FE25
Με νέα, πιο αεροδυναμική σχεδίαση, τετρακίνηση και νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης που αναπτύχθηκε από την DS Performance, το DS E-TENSE FE25 που θα οδηγήσουν τη νέα σεζόν οι Jean-Eric Vergne και Maximilian Günther, θα προσπαθήσει να επαναλάβει τις μεγάλες επιτυχίες (δυο νταμπλ το 2019 & 2020) της ομάδας στο πρωτάθλημα των ηλεκτρικών φόρμουλα.
Με βαθύ μαύρο χρώμα που χαρακτηρίζεται από χρυσές ρίγες, το DS E-TENSE FE25 διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αυτή η μονάδα προηγμένης τεχνολογίας, η οποία αναπτύχθηκε από την DS Performance για δύο χρόνια, ενσωματώνει όλη την ηλεκτρική τεχνογνωσία από το αγωνιστικό τμήμα της DS Automobiles.
Σε συνδυασμό με τετρακίνηση (σε λειτουργία 350 kW) και νέα ελαστικά, το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης (που αποτελείται από μετατροπέα, κιβώτιο ταχυτήτων και κινητήρα) θα είναι πιο αποδοτικό από τον προκάτοχό του και πιο άνετο στην οδήγηση.
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula E της ABB FIA θα ξεκινήσει την 11η σεζόν του έχοντας στο ημερολόγιό του 17 αγώνες σε όλο τον κόσμο, με πρώτο αυτόν στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας στις 7 Δεκεμβρίου 2024.
Τεχνικά χαρακτηριστικά του DS E-TENSE FE25
- Τετρακίνηση 350 kW
- Εμπρός κινητήρας (340 ίπποι) και πίσω κινητήρας (476 ίπποι)
- Μέγιστη ισχύς: 476 ίπποι
- Τελική ταχύτητα: 280 χλμ/ώρα
- Επιτάχυνση από 0 – 100 χλμ./ώρα: λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα
- Ηλεκτρικό σύστημα πέδησης τεσσάρων τροχών (Brake-By-Wire)
- Ικανότητα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση: 600 kW
- Το 50% της ενέργειας που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια ενός αγώνα προέρχεται από την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση