Η Alpine συνεχίζει την ανάπτυξη του supercar Alpenglow Hy6 που παρουσίασε για πρώτη φορά το 2022 και μετά από δύο χρόνια κατάφερε να δημιουργήσει κινητήρα υδρογόνου με απόδοση 729 ίππων.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του CARBUZZ η γαλλική εταιρεία χρησιμοποίησε τις μεθόδους ανάπτυξης κινητήρων F1 για την κατασκευή του νέου της V6 3,5 λίτρων.
Παραδείγματος χάριν, ο κινητήρας έγινε φαρδύς, επειδή η εταιρεία έκανε αρκετά πιο επίπεδες τις κυλινδροστοιχίες σε σχέση με εκείνες των τυπικών μοντέλων, ενώ πρόσθεσε και να ζεύγος υπερσυμπιεστών.
Επίσης, έβαλε σύστημα εξάτμισης Inconel, ενώ έφτιαξε ένα «εξαιρετικά ισχυρό και ελαφρύ» εξωτερικό κράμα στον κινητήρα, ώστε να αποδώσει καλύτερα.
Επιπλέον, η Alpine τοποθέτησε τον κινητήρα σε μια γυάλινη θήκη στο πίσω μέρος του οχήματος, ενώ ο χώρος του κινητήρα έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να αναδεικνύεται το μοτέρ, το οποίο βρίσκεται κάτω από γυάλινο καπάκι με γαλάζια απόχρωση.
Μέχρι στιγμής, κανείς δεν γνωρίζει αν η γαλλική εταιρεία κατασκευάσει το supercar ή το αναθέσει αλλού, καθώς η ίδια επιθυμεί να το διαμορφώσει αποκλειστικά ως αγωνιστικό μοντέλο για να κυκλοφορήσει μόνο στις πίστες.