Το Renault 4 του 1961 έφερε επανάσταση στην αγορά του αυτοκινήτου, ενώ στην πορεία έγινε status symbol. Ήταν το πρώτο οικογενειακό αυτοκίνητο της Renault με κινητήρα και κίνηση μπροστά, χωρίς το γνωστό τούνελ  μετάδοσης, γεγονός που είχε σαν αποτέλεσμα ένα εσωτερικό με εντελώς επίπεδο πάτωμα. Έγινε το κατ’ εξοχήν ευρύχωρο και πολυ-χρηστικό αυτοκίνητο για οδήγηση στην πόλη τις καθημερινές, από και προς τη δουλειά, αλλά και για τις εκδρομές τα Σαββατοκύριακα. Ήταν ένα αυτοκίνητο ιδανικό για την εποχή του, που ταίριαζε σε μια διαρκώς εξελισσόμενη κοινωνία. Η επιτυχία του ήταν ακαριαία: έγινε το αυτοκίνητο που επέλεξαν οι οδηγοί σε περισσότερες από 100 χώρες, ενώ η παραγωγή του Renault 4 ξεπέρασε συνολικά τα 8 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Το Renault 4 E-Techelectric είναι το ίδιο ευέλικτο με τον προκάτοχό του, ενώ, ακολουθώντας το δρόμο εκείνου, είναι φτιαγμένο σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής του. Είναι πλήρως ηλεκτρικό, με αντικειμενικά όμορφη σχεδίαση, έχει μήκος 4,14 μέτρα και έρχεται να πλαισιώσει στο segment Β, το μήκους 3,92μ. Renault 5E-Tech. Το σύγχρονο Renault 4 που χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα AmpR Small, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ευρύχωρο εσωτερικό, ενώ εξασφαλίζει ευελιξία και άνεση στο δρόμο. Το 4 E-Techelectric θα παράγεται στη Maubeuge της Γαλλίας, και θα φτάσει στις αντιπροσωπείες το 2025.

Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες που αποκάλυψε η μάρκα αφορούν ορισμένες λεπτομέρειες της εξωτερικής σχεδίασης του νέου μοντέλου. Οι συγκεκριμένες φωτογραφίες δίνουν μία πρόγευση του μοντέλου που αναμένεται να αποκαλυφθεί στις 14 Οκτωβρίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.