Επιβεβαιώνονται οι δηλώσεις των υπευθύνων της σουηδικής φίρμας σχετικά με την plug-in hybrid έκδοση του Volvo V60. Η εταιρεία με επίσημη ανακοίνωσή της θα παρουσιάσει το εν λόγο αυτοκίνητο στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο.

Στην ουσία πρόκειται για μια «σχεδόν» έτοιμη έκδοση (virtually production ready-όπως την ονομάζει η εταιρεία), αφού δεν αποκλείεται να υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με το αυτοκίνητο που θα δούμε στην παραγωγή το 2012. Σε κάθε περίπτωση πάντως αυτές θα είναι περιορισμένες, αφού η βασική διάταξη θα περιλαμβάνει πετρελαιοκινητήρα που θα δίνει την κίνηση εμπρός, και ηλεκτροκινητήρα που θα κινεί τον πίσω άξονα. Ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο θα είναι τετρακίνητο.

Ο πετρελαιοκινητήρας θα είναι ο D5 υπερτροφοδοτούμενος πεντακύλινδρος χωρητικότητας 2,4 λίτρων με την απόδοση στους 215 ίππους και τη ροπή να φτάνει τα 440 Nm. Το ηλεκτρικό σύστημα που θα χρησιμοποιεί το όχημα ονομάζεται: ERAD (Electric Rear Axle Drive) το οποίο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την επίσης σουηδική Vattenfall, και περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 70 επιπλέον ίππων, ο οποίος είναι τοποθετημένος μεταξύ των δύο πίσω τροχών. Τέλος, η ηλεκτρική ενέργεια συσσωρεύεται σε μια μπαταρία 12 kWh τεχνολογίας ιόντων λιθίου που θα μπορεί να φορτιστεί σε 5 ώρες. Ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο το V60 Plug-in Hybrid θα μπορεί να κινηθεί έως την ταχύτητα των 50 χ.α.ω.


Η κατανάλωση του θα είναι τα μόλις 1,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα

Η μετάδοση εξασφαλίζεται από ένα αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 θα κυμαίνονται οριακά κάτω από τα 50 γρ./χιλιόμετρο με τη μέση τιμή της κατανάλωσης να αγγίζει το εξωπραγματικό νούμερο των μόλις 1,9 λίτρων/100 χιλιόμετρα. Το V60 Plug-in Hybrid, θα είναι το πρώτο μοντέλο παγκοσμίως στο είδος του, και όπως αναφέρει η Volvo θα συνδυάζει τις αρετές τριών διαφορετικών οχημάτων σε ένα. Περισσότερα στοιχεία δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά, όμως οι τεχνικοί της εταιρείας κάνουν μεγάλη προσπάθεια ώστε οι εσωτερικοί χώροι του V60 να μην αλλοιωθούν στο έπακρο.


Το μοντέλο θα το δούμε επίσημα στην έκθεση της Γενεύης

Πηγή: autotriti.gr