Όπως γνωστοποίησε η Subaru με επίσημη ανακοίνωσή της, στην προσεχή Έκθεση της Γενεύης θα παρουσιαστεί η πρωτότυπη μορφή του νέου της κουπέ, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Toyota!

Κατά την πάγια τακτική της, με μια ιδιαίτερα λιτή επίσημη ανακοίνωσή της, η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε σήμερα πως στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, που θα ανοίξει τις πύλες τις σε λιγότερο από δύο μήνες από σήμερα, το ντεμπούτο της θα πραγματοποιήσει η πρωτότυπη εκδοχή του νέου, πισωκίνητου κουπέ της εταιρείας. θυμίζουμε πως πρόκειται για το… πολυσυζητημένο project, που αναμένεται, μέχρι τα τέλη της τρέχουσας χρονιάς, να πάρει σάρκα και οστά και σε επίπεδο μαζικής παραγωγής ως προϊόν συνεργασίας της Subaru με τον ιαπωνικό επίσης κολοσσό της Toyota, η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, θα παρουσιάσει και αυτή με τη σειρά της την δική της «παραλλαγή» πριν το «κλείσιμο» του 2011. Ωστόσο, παρά τα ευχάριστα αυτά νέα, με την εν λόγω ανακοίνωσή της, η Subaru έδωσε περιορισμένα στοιχεία όσον αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές του νέου της κουπέ, πέραν των απολύτως… απαραίτητων.

Τι ακριβώς αναφέρει η Subaru στο συγκεκριμένο της… σημείωμα; Κατ’ αρχήν, ότι το νέο και πρωτότυπο, για την περίσταση, νέο της κουπέ θα είναι πισωκίνητο και ασφαλώς ότι θα βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια για την ίδια πλατφόρμα…. αγνώστων λοιπών χαρακτηριστικών. Από εκεί και πέρα, η επόμενη (και μοναδική, δυστυχώς) είδηση αφορά στην υιοθέτηση της γνωστής γενιάς επίπεδων (boxer) κινητήρων της εταιρείας. Και εδώ όμως, οι Ιάπωνες κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους, καθώς δεν γίνεται λόγος ούτε για τον κυλινδρισμό του εν λόγω συνόλου, ούτε για την ύπαρξη ή μη υπερτροφοδότη. Πολύ περισσότερο δε, όπως είναι αναμενόμενο, για στοιχεία που να αφορούν την ισχύ ή τη ροπή του…

Από εκεί και πέρα τώρα, η Subaru ανακοίνωσε με την ευκαιρία ότι στο περίπτερό της στη κοσμοπολίτικη ελβετική πόλη, δίπλα ακριβώς από το νέο αυτό κουπέ της, θα συναντήσουμε το Impreza Concept (που είδαμε για πρώτη φορά στην Έκθεση του Λ. Άντζελες), αλλά και το επίσης νέο Trezia, που αποτελεί την ευρωπαϊκή πρόταση της εταιρείας στην κατηγορία Β και συγκεκριμένα στο υπο-segment της τελευταίας, στο οποίο ανήκουν προτάσεις με πολυμορφικά-πολυχρηστικά χαρακτηριστικά. Αξίζει να σημειώσουμε πως στη Γηραία Ήπειρο το νέο Subaru Trezia των 3,995 μ. θα διατίθεται με έναν βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων και έναν πετρελαιοκινητήρα 1,4 λίτρων.

Πηγή: 4troxoi.gr