Το νέο Mitsubishi ASX (“Active Sports X-over”) τοποθετείται στην καρδιά της κατηγορίας B-SUV και αναπτύχθηκε ειδικά για την Γηραιά Ήπειρο. Το νέο ASX βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B της Συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi και προσφέρει μια διευρυμένη γκάμα κινητήριων συνόλων, όπως Plug-inHybrid (PHEV), Full Hybrid (HEV) και Mild Hybrid, προηγμένα συστήματα ασφάλειας καθώς και όλα τα συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και ψηφιοποίησης που αναμένουν οι πελάτες σήμερα.
Εμπρός, η μάσκα Dynamic Shield αναδεικνύει το λογότυπο με τα τρία διαμάντια και εκφράζει τον χαρακτήρα του οχήματος. Αυτή η σχεδιαστική φιλοσοφία συνεχίζεται στο πλαϊνό και πίσω μέρος σε συνδυασμό με το νέο λογότυπο ASX και το λεκτικό σήμα της μάρκας στην πίσω πόρτα.
Στο ίδιο πνεύμα είναι σχεδιασμένο και το εσωτερικό, ενσωματώνοντας την ψηφιακή εμπειρία που προσδοκούν οι πελάτες από τα σύγχρονα οχήματα, με πλήρη συνδεσιμότητα και δυνατότητα πρόσβασης στον ψηφιακό κόσμο. Για να ανταποκριθεί σε αυτές τις απαιτήσεις, το νέο ASX ενσωματώνει Apple Car Play και Android Auto, Smartphone-link Display Audio (SDA) σε οθόνη 7 ή 9,3 ιντσών σε οριζόντια ή κάθετη διάταξη αντίστοιχα, ψηφιακή οθόνη οδηγού (Digital Driver Display) και ηχοσύστημα BOSE Premium στις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού.
Εμπλουτισμένο με μια σειρά από προηγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως Forward Collision Mitigation με ανίχνευση πεζών, προειδοποίηση απόστασης (Distance Warning), προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (Lane Departure Warning), υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Assist), αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition), cruise control, αισθητήρες στάθμευσης και κάμερα οπισθοπορείας (Rear View Camera), το νέο ASX είναι ένα ιδιαίτερα ασφαλές όχημα.
Η προσθήκη της τεχνολογίας MI-PILOT, που ελέγχει την επιτάχυνση, την πέδηση και το σύστημα διεύθυνσης μειώνει την κούραση του οδηγού στον αυτοκινητόδρομο σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων ή στην κίνηση της πόλης.
Το πίσω συρόμενο κάθισμα παρέχει πρόσθετη ευελιξία καθώς μπορεί να μετακινείται σε μια διαδρομή έως και 16 χλστ προς τα εμπρός, απελευθερώνει περισσότερο χώρο – είτε προσθέτοντας επιπλέον λίτρα αποθηκευτικού χώρου στο πορτμπαγκάζ είτε διευρύνοντας το χώρο για τα πόδια των επιβατών. Αυτό μεταφράζεται σε επιπλέον 114 λίτρα (VDA) χωρητικότητας, πλέον των 442 λίτρων (VDA) που παρέχονται μεταξύ του δαπέδου του πορτμπαγκάζ και των καθισμάτων μέχρι το ύψος της πλάτης τους. Η εν λόγω διάταξη παρέχεται στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού.
Το νέο ASX διατίθεται σε έξι χρωματικές επιλογές και φορά τροχούς 17 ή 18 ιντσών.
Η νέα Γενιά ASX διαθέτει ευρύ φάσμα προηγμένων και ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης που διακρίνονται για τις χαμηλές εκπομπές ρύπων, την οικονομία καυσίμου και τις επιδόσεις. Όλες οι κινητήριες μονάδες συνδυάζονται με μια ρύθμιση του πλαισίου που δίνει προτεραιότητα στην οδηγική συμπεριφορά και μπορεί να ρυθμιστεί ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού μέσω των τριών διαθέσιμων drivingmodes.
Η βασική έκδοση τροφοδοτείται από ένα υπερτροφοδοτούμενο, 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0LMPI-T, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η μονάδα αποδίδοντας ισχύ 91 ίππων και ροπή 160Nm, μπορεί να επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 14,0 δευτερόλεπτα, ενώ η κατανάλωση (κατά WLTP) είναι στα 5,7 λίτρα/100 χλμ και οι εκπομπές CO2 στα 130γρ/χλμ.
Αυξημένες επιδόσεις υπόσχεται η έκδοση 1.3LDI-T η οποία περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.3L με άμεσο ψεκασμό, σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Ενσωματώνοντας μια μίζα-γεννήτρια που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα σε συνδυασμό με μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 V, επιτρέπει την ανάκτηση ενέργειας τόσο κατά τη φάση της επιβράδυνσης όσο και κατά τη φάση της πέδησης, καθώς και ηλεκτρική υποβοήθηση ροπής. Ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 140 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο και 260Nm ροπής., Η επιτάχυνση 0 -100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 10,3 δευτερόλεπτα και η κατανάλωση παραμένει στα 5,7 λίτρα/100 χλμ (με 130 γρ/χλμ CO2).
Το νέο ASX εξοπλίζεται και με πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης (HEV) που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1.6L με δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα multi-mode αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η μονάδα αποδίδει 143 ίππους, καταναλώνει 4,6 λίτρα/100 χλμ και εκπέμπει μόνο 104 γρ/χλμ ρύπους CO2.
Οι ηλεκτροκίνητες προτάσεις συμπληρώνονται από την plug-in υβριδική έκδοση (PHEV). Το σύστημα PHEV αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1.6L σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες και μια μπαταρία 10,5 kWh, με την οποία μπορεί να διανύσει έως και 62 χλμ μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε συνθήκες πόλης. Η επαναφόρτιση της μπαταρίας ολοκληρώνεται σε μόλις 3 ώρες και μπορεί να πραγματοποιηθεί με χρήση οικιακής πρίζας. Η έκδοση αυτήεκπέμπει μόλις 30 γρ/χλμ CO2 και καταναλώνει 1,3 λίτρα/100 χλμ, αποδίδοντας ισχύ 160 ίππων.
Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα με ελεγχόμενη απόκλιση πίσω. Επίσης, το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα συνδυασμό αεριζόμενων δίσκων εμπρός και ταμπούρων πίσω, ενώ τα plug-in υβριδικά μοντέλα χρησιμοποιούν δίσκους εμπρός και πίσω.
Τέλος, οι τιμές ξεκινούν από τα 27.730 €, συμπεριλαμβανομένης 5ετούς εγγύησης & οδικής βοήθειας, με εγγύηση μπαταρίας 8 ετών ή160.000 χλμ.