Η Red Bull διαψεύδει τις αναφορές που την θέλουν να έχει ξοδέψει 60 εκατ. ευρώ περισσότερα από το ανώτατο όριο της συμφωνίας περιορισμού εξόδων των ομάδων (Resource Restriction Agreement – RRA). Η ιταλική εφημερίδα La Gazzetta dello Sport όμως ανέφερε σε χθεσινό της δημοσίευμα ότι η Red Bull Racing έχει ξεπεράσει κατά 60 εκατ. ευρώ το ανώτατο όριο των 100 εκατ. ευρώ που είχε τεθεί από τη FOTA για τη χρονιά του 2010.
Σύμφωνα με τους κανονισμούς τα χρήματα θα πρέπει να αφαιρεθούν από το ποσό που θα έχει το δικαίωμα να ξοδέψει φέτος η ομάδα. Ωστόσο ακόμα FOTA δεν έχει καταφέρει να ορίσει ακόμα το ανώτατο ποσό εξόδων των ομάδων για τη χρονιά του 2011.
Θυμίζουμε ότι οι βασικές αρχές της συγκεκριμένης καινούριας συμφωνίας καθορίστηκαν από τη FOTA στο περσινό GP Σιγκαπούρης. Οι ομάδες όμως δεν έχουν καταφέρει να συμφωνήσουν στις λεπτομέρειες τις καινούργιας RRA, λόγω έλλειψης ομοφωνίας σε τροποποιήσεις της αρχικής συμφωνίας.
«Η RRA έχει αποτελέσει ένα θετικό πράγμα για τη Formula 1, καθώς έχει κατεβάσει πραγματικά τα έξοδα. Αντίθετα με τις εικασίες, σεβαστήκαμε απόλυτα την RRA εντός του 2010 και η Red Bull Racing είχε ίσως μονάχα το 3ο ή 4ο μεγαλύτερο budget στη Formula 1. Έχουμε επιτύχει πολύ καλή απόδοση μειώνοντας το προσωπικό μας έναντι των εξωτερικών εξόδων μας. Όλοι μας είμαστε υπέρ της προόδου του περιορισμού των εξόδων και η RRA είναι ένας καλός τρόπος επίτευξης αυτού του σκοπού, εφόσον είναι δίκαιη, ισότιμη, διαφανής και με συνοχή όσον αφορά όλες τις δραστηριότητες όλων των ομάδων. Δε θέλαμε να μετατρέψουμε τη φόρμουλα σε ένα πρωτάθλημα που εξαρτάται μονάχα από το μηχανικό σύνολο» δήλωσε ο ισχυρός άντρας της Red Bull Κρίστιαν Χόρνερ σχετικά με το θέμα.
Το άλλο θέμα της μηχανοκίνητης ειδησεογραφίας σχετικά με τη Red Bull είναι ότι την πρώτη μέρα του Φεβρουαρίου θα «αποκαλύψει» το νέο της μονοθέσιο. Οι παγκόσμιοι πρωταθλητές δήλωσαν δια στόματος Κρίστιαν Χόρνερ ότι είναι στο πρόγραμμα για τις πρώτες δοκιμές, «θα είναι στενά τα περιθώρια για να καταφέρουμε να είμαστε εκεί, αλλά αυτός είναι ο στόχος μας. Θα επιβεβαιώσουμε τα πλάνα μας και τις λεπτομέρειες για την παρουσίαση του νέου μονοθεσίου σύντομα».
Ακόμη ο σύμβουλος του αγωνιστικού τμήματος της αυστριακής ομάδας, Χέλμουτ Μάρκο τόνισε «Θα ξεκινήσουμε τις χειμερινές δοκιμές χωρίς επίσημη παρουσίαση, αλλά σκοπεύουμε να χρησιμοποιήσουμε την RB7 από το ξεκίνημα στη Βαλένθια. Θα είναι δύσκολο, αλλά είμαστε εντός προγράμματος με το νέο μονοθέσιο».