Φανταστείτε πόσο μπορεί μια οικογένεια να ανυπομονεί για διακοπές μετά από τρία δύσκολα χρόνια με κορονοϊό, καραντίνες, μεταλλάξεις και κρούσματα, που σε κάποιες χώρες ακόμα παραμένουν πολύ αυξημένα. Και πώς μπορεί αυτή η ανυπομονησία να μετατραπεί εύκολα σε ταλαιπωρία και νεύρα όταν το ταξίδι δεν πάει τόσο καλά όσο το είχαν φανταστεί.
Αυτό συνέβη στην οικογένεια Nagaur από τη Βρετανία που πλήρωσαν 2.500 λίρες (περίπου 3.000 ευρώ) για να πετάξουν προς την Τουρκία με την αεροπορική εταιρεία Corendon Airlines. Πηγαίνοντας να κάτσουν στις θέσεις τους διαπίστωσαν ότι στο πάτωμα υπήρχε εμετός και σκουπίδια από προηγούμενη πτήση. Το πλήρωμα όμως επέμενε να κάτσουν εκεί όπου ανέγραφε το εισιτήριό τους.
Στις 11 Αυγούστου η Justine και ο Michael θα πήγαιναν να χαλαρώσουν στην Τουρκία με τους γιους τους Zachary και Joshua στις πρώτες κοινές διακοπές των τελευταίων ετών. Επιβιβάστηκαν στο αεροπλάνο και ξαφνικά είδε τον γιο της με μία έκφραση αηδίας στο πρόσωπο. Πηγαίνοντας να κάτσει στη θέση του βρήκε στο πάτωμα μια κουβέρτα που ήταν αρκετά… υγρή. Όταν τη σήκωσε διαπίστωσε ότι κάποιος επιβάτης της προηγούμενης πτήσης είχε κάνει εμετό και αυτός ήταν ο τρόπος που είχε βρει το πλήρωμα για να καλύψει τον χαμό που είχε προκληθεί, σύμφωνα με το δημοσίευμα του MyLondon, που επικαλείται η εφημερίδα Sun.
Όταν η 52χρονη παραπονέθηκε για τον εμετό οι αεροσυνοδοί της είπαν ότι παραπονιέται χωρίς ουσιαστικό λόγο. «Ήμασταν στριμωγμένοι μέσα στο αεροπλάνο προσπαθώντας να βάλουμε στα ντουλάπια τις βαλίτσες και να βρούμε τη θέση μας. Δεν κατάλαβα εξαρχής τι συνέβαινε παρά μόνο όταν τα παιδιά είπαν “ίου” στη θέα του εμετού» ανέφερε.
Η οικογένεια αδυνατούσε να καταλάβει γιατί οι θέσεις δεν είχαν καθαριστεί μεταξύ των δύο πτήσεων. «Μας είπαν ότι είχαν δει τι είχε συμβεί, αλλά δεν θα δημιουργούσαν θέμα στην πτήση εξαιτίας του εμετού. Η εταιρεία δεν είχε συμβόλαιο με κάποια εταιρεία καθαρισμού, οπότε το αεροπλάνο δεν καθαριζόταν» ανέφερε η Justine.
Δείτε το βίντεο μετά τη φωτογραφία:
Η εξοργισμένη μητέρα ανέφερε ότι το πλήρωμα απαιτούσε οι γιοι της να κάτσουν στα συγκεκριμένα καθίσματα με τον εμετό κατά τη διάρκεια της 4ωρης πτήσης. Όμως εκείνη ήταν αποφασισμένη να μην κάνει πίσω. Χρειάστηκε να περάσει μισή ώρα και τα παιδιά να κάθονται με σηκωμένα τα πόδια, μέχρι να τους βρουν άλλη θέση.
«Ήταν φιάσκο. Νιώθεις ότι είσαι σε μια σουρεάλ κατάσταση, νιώθεις ότι συμπεριφέρονται λάθος και ταυτόχρονα παραμένουν απαθείς με όσα συμβαίνουν» λέει.
Και συνεχίζει: «Στην αρχή αμφισβητείς τον εαυτό σου, λες μάλλον το κάνω μεγάλο θέμα και μετά συνειδητοποιείς πόσο αηδιαστικό είναι όλο αυτό που συμβαίνει. Ήταν η εξυπηρέτηση που με έκανε έξαλλη. Σκεφτόμουν, Θεέ μου, είχαμε τόσους αυστηρούς περιορισμούς με την πανδημία και κάθομαι σε ένα αεροπλάνο που έχει εμετό. Ακόμα και πριν από τον Covid δεν θα μπορούσες να ανεχτείς μια τέτοια κατάσταση, πόσω μάλλον τώρα. Τα αεροπλάνα πρέπει να καθαρίζονται μεταξύ των πτήσεων» επισημαίνει.
Η 52χρονη ανέβασε ένα βίντεο στο Instagram στο οποίο μεταξύ άλλων ανέφερε: «Η επικεφαλής αεροσυνοδός κατηγόρησε τον Mike ότι θέλει να το κάνει μεγάλο θέμα όταν ρώτησε γιατί δεν είχε καθαριστεί ο χώρος, τονίζοντας ότι η μυρωδιά τού έφερνε εμετό. Κατηγόρησε επίσης έναν άλλο επιβάτη που τράβαγε φωτογραφίες λέγοντας ότι προσπαθεί να βγάλει χρήματα». Η οικογένεια δεν ξέρει αν θα ταξιδέψει ξανά με αυτή την εταιρεία.