O Cho Won-hyuk στέκεται μπροστά από τον καθρέφτη του υπνοδωματίου του απλώνει λίγο μέικ απ στο μέτωπό, τη μύτη το πηγούνι και τα ζυγωματικά, μέχρι να αποκτήσει ένα αψεγάδιαστο πρόσωπο. Στη συνέχεια, στο δρόμο για τη δουλειά, με ένα μαύρο μολύβι περιποιείται τα φρύδια του, έως ότου γίνουν παχύτερα και πιο έντονα.
«Το να έχεις ένα καθαρό και περιποιημένο πρόσωπο αποπνέει μια καλύτερη εικόνα. Η εμφάνιση παίζει σημαντικό ρόλο κι όταν φοράω μεικ απ σε ορισμένες περιστάσεις νιώθω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση» δηλώνει ο 24χρονος φοιτητής.
Και βέβαια η περίπτωση του Cho δεν είναι η μοναδική. Διαφορετικά θα ήταν δύσκολο να εξηγήσει κανείς γιατί η Νότια Κορέα είναι πρώτη παγκοσμίως στην πώληση αντρικών καλλυντικών.
Γιατί μπορεί η κοινωνία της Νότιας Κορέας να είναι βαθιά συντηρητική, ανδροκρατούμενη και οι άντρες να υπηρετούν υποχρεωτικά δύο χρόνια στο στρατό, ωστόσο, το ανδρικό μακιγιάζ τείνει να γίνει καθολική συνήθεια.
Σύμφωνα με στοιχεία του Business Week, τη χρονιά που μας πέρασε, οι Νοτιοκορεάτες δαπάνησαν 500 εκατ. δολάρια, δηλαδή το 21% των παγκόσμιων πωλήσεων, για προϊόντα ομορφιάς.
Μάλιστα η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών της χώρας, υπολογίζει ότι φέτος οι πωλήσεις ανδρικών καλλυντικών θα ξεπεράσουν τα 885 εκατ. δολάρια.