Μια διεμφυλική Βρετανή ένιωσε «ντροπιασμένη και εξευτελισμένη», όπως λέει, όταν η τράπεζα πάγωσε τον λογαριασμό της, καθώς το τηλεφωνικό σύστημα ασφαλείας αναγνώρισε τη φωνή της ως αντρική.
Η 47χρονη Sophia Reis μάχεται πλέον για να διασφαλίσει πως καμία άλλη διεμφυλική γυναίκα δεν θα υποστεί αντίστοιχη τραυματική εμπειρία. Η ίδια λέει πως ειδοποίησε την τράπεζα Santander από τον περασμένο Νοέμβριο πως δεν θα ονομάζεται πια Sergio στον τραπεζικό της λογαριασμό και οι υπεύθυνοι την ενημέρωσαν πως τα νέα της στοιχεία είχαν καταχωριστεί με επιτυχία.
Μόνο που οι υπάλληλοι του τηλεφωνικού κέντρου αναγνώρισαν τη φωνή της ως αντρική, κι έτσι δεν της επέτρεψαν να μεταφέρει τηλεφωνικά ένα ποσό από την πιστωτική της κάρτα.
Την επομένη μάλιστα η τράπεζα πάγωσε τον λογαριασμό της, πιστεύοντας πως είχε να κάνει με κάποια απάτη. Όταν πήγε στο υποκατάστημα, «μου είπαν πως η φωνή μου δεν ταίριαζε με το προφίλ μου, γιατί ακουγόμουν σαν άντρας στο τηλέφωνο και όχι σαν γυναίκα», λέει. Και ισχυρίζεται πως παρά το γεγονός ότι ενημέρωσε το τηλεφωνικό κέντρο για τη νέα της ταυτότητα ως διεμφυλική γυναίκα, οι υπάλληλοι δεν έδωσαν την πρέπουσα σημασία.
«Εργάζομαι ως γυναίκα, βλέπω τον εαυτό μου ως γυναίκα και δείχνω υπέροχα ως γυναίκα, αλλά για πρώτη φορά στη ζωή μου ένιωσα ντροπή γι’ αυτό που είμαι». Εκπρόσωπος της τράπεζας έσπευσε πάντως να απολογηθεί: «Ζητήσαμε συγγνώμη από την κυρία Reis για την εμπειρία που είχε χρησιμοποιώντας το τηλεφωνικό σύστημα της τράπεζάς μας και της προσφέραμε μια κίνηση καλής θελήσεως. Δεν είχαμε καμία πρόθεση να την προσβάλλουμε και η υπηρεσία μας δεν ήταν όσο καλή θα έπρεπε»…