Ο Mark Douglas είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος μιας αμερικανικής διαφημιστικής εταιρίας που είπε να σκεφτεί ανατρεπτικά. Σε κάτι που έμοιαζε με πείραμα καταδικασμένο να αποτύχει, άρχισε να δίνει ένα τριήμερο Σαββατοκύριακο τον μήνα στους υπαλλήλους του αλλά και 2.000 δολάρια μπόνους διακοπών. Κι ενώ μιλάμε ουσιαστικά για λίγες μόνο μέρες επιπλέον άδειας τον χρόνο, σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, το τέχνασμα έκανε θαύματα στην παραγωγικότητα όλων τους! «Αφαιρέσαμε απλώς μία μέρα δουλειάς τον μήνα για όλη την εταιρία», είπε στο Business Insider ήδη από το 2016, όταν και εφάρμοσε πειραματικά το μέτρο, «βάλαμε ένα στοίχημα πως αυτό θα ωφελήσει τελικά όλους, περιλαμβανομένης της ίδιας της επιχείρησης». Και τώρα μας λέει πως το μέτρο δεν είχε καμία επίπτωση στα έσοδα της εταιρίας, είχε όμως στην παραγωγικότητα και τα χαμόγελα των υπαλλήλων του. Και όταν μιλάμε για τα «μακρά Σαββατοκύριακα της SteelHouse», όπως είναι γνωστά, εννοούμε πως η εταιρία κατεβάζει κυριολεκτικά ρολά. Ούτε τα mails τους δεν μπορούν να δουν οι υπάλληλοί του από το σπίτι τους, καθώς ο χρόνος οφείλει να είναι επικεντρωμένος στην οικογένεια, την ξεκούραση και τον ποιοτικό ελεύθερο χρόνο.
Αφεντικό έδωσε στους υπαλλήλους του τριήμερα Σαββατοκύριακα και 2.000 δολάρια μπόνους διακοπών
Δείτε ποια ήταν τα αποτελέσματα της... ανατρεπτικής κίνησης
